Coronavirusul determină Primăria Timişoara să treacă în era digitală. Vezi ce departamente îşi desfăşoară activitatea online

De voie sau de nevoie, Primăria Timişoara se digitalizează. Având în vedere contextul actual, generat de epidemia de coronavirus, mai multe departamente din cadrul Primăriei vor oferi cetăţenilor şansa de a-şi rezolva problemele online. Vorbim aici de Serviciul Transporturi, Direcţia de Mediu, Departamentul Publicitate, dar şi Fondul Funciar.

„Avem 21 de formulare şi solicitări către Primărie ce se pot depune de acum online. Pentru a avea acces la ele, cetăţenii trebuie să urmeze anumiţi paşi, care vor fi indicaţi. Pe Serviciul Transporturi autorizaţii de circulaţie se pot rezolva 100% online. Nu mai trebuie să vină niciun transportator, să lase maşina la intrare în oraş, cum se întâmpla până acum şi să vină ca să îşi ia un document. Procedura merge online acum şi se poate face plata de oriunde de la distanţă.”, a precizat Nicolae Robu, primarul Timişoarei.

Direcţia de Mediu este altă structură 100% informatizată, unde opt demersuri se pot rezolva online. Este vorba despre avizul de principiu mediu urban şi gestiune deşeuri, vizarea planului de eliminare deşeuri medicale, procesul verbal afişare-dezafişare anunţuri publice, scutirea de impozit privind amplasarea panourilor solare şi fotovoltaice la reşedinţa de domiciliu, aplicarea vizei pentru documentaţia în scopul obţinerii permiselor de spargere, solicitările de locuri de joacă, solicitările de material dendrofloricol şi solicitarea de corecţii pentru defrişare de arbori. Şi Departamentul de Publicitate s-a digitalizat.

„În ceea ce priveşte Departamentul Publicitate, emiterea de aviz pentru publicitate temporară, publicitate pe vehicule şi pe mijloace de transport în comun, emitere aviz pentru publicitate temporară pentru distribuire afişe, flaiere pe domeniul public sau pe proprietate privată, toate aceste activităţi se rezolvă online.”, spune edilul Timişoarei

Şi la Fondul Funciar adeverinţa de teren, planul de aplicare al legii fondului funciar, diverse cereri cu privire la legea fondului funciar se desfăşoară acum online fără să mai fie nevoie ca persoanele să se deplaseze la diverse sedii ale structurilor Primăriei.