Compania Enel a ajuns în gura… prefectului! „Dacă ninge, se ia curentul. Dacă bate vântul, se ia curentul. Dacă plouă, se ia curentul”

În ultimele două luni, timișorenii au rămas când le era lumea mai dragă fără curent electric, inclusiv în ziua alegerilor europarlamentare, dar și în alte zile de sâmbătă sau duminică, precum și în zilele lucrătoare. Calea Șagului, cartierul Elisabetin și Calea Lipovei au avut, la începutul lunii iunie, aproape 6 ore fără curent, iar aceste probleme au fost sesizate și de prefectul de Timiș.

Eva Andreaș se așteaptă ca și de la caniculă să fie probleme și spune că există o mare problemă referitoare la comunicarea cu call-center-ul companiei Enel. „Dacă ninge, se ia curentul, dacă bate vântul, se ia curentul, dacă plouă, se ia curentul. Mă aștept ca și de la caniculă să fie probleme. […] Când avem o urgență, cei de la Enel, prin call-center-ul lor, nu gestionează problema cum trebuie. Sunăm la Enel, ni se spune că nu sunt probleme, dar primarii sună la noi să spună că nu au curent. Îmi spun primarii că nu pot lua legătura cu call-center-ul. […] Când au fost probleme cu zăpada (n.r. luna decembrie 2018), am trimis echipă de la Constanța. Despre ce discutăm?!” a spus Eva Andreaș la Colegiul Prefectural din luna iunie.

Șeful OPC, Sorin Susanu, a precizat că s-au dat deja amenzi la Enel pentru clauzele abuzive din contracte și că vor mai urma și alte amenzi. „Discutăm deja de șase sancțiuni încheiate pentru Enel. I-a obligat să schimbe numeroase clauze abuzive, în detrimentul consumatorului, din contracte. Verificăm aspecte referitoare la contorizare, dar și un alt aspect, și anume există suspiciunea că nu în anumite zone nu se furnizează tensiunea obligatorie. Cred că ține inclusiv de cum se eliberează autorizațiile de construcție. Pentru call-center au dat amendă, ei nu au putut face dovada că au dimensionat corect call-center-ul”, a precizat Susanu.