Comunitatea de pe Clisura Dunării, condusă de Nicolae Tismănariu, se poate bucura că a fost ocolită de interminabilele dispute dintre Primărie și operatorul economic de pe raza UAT-ului care se ocupă de situația deșeurilor, administrația publică locală de aici nefiind nevoită să ducă muncă de convingere cu operatorul de salubritate sau chiar să renunțe la acesta, așa cum s-a întâmplat în alte localități din județul Caraș-Severin.
Deși bugetul nu le permite o frecvență mai mare a colectării deșeurilor, totuși operatorul de salubritate cu care colaborează Primăria comunei Gârnic se ocupă de colectarea deșeurilor menajere de două ori pe lună, iar tariful pentru acest serviciu, în ceea ce privește persoanele fizice, este de 5 lei/lună, după cum explică Tismănariu: „Nu ne putem permite să colectăm mai mult pentru că sunt anumite costuri pe care nu le putem acoperi”.
Dacă de ridicarea gunoiului menajer la Gârnic se ocupă o firmă dintr-o localitate învecinată, Sichevița, în privința colectării selective, edilul a fost nevoit să apeleze la o firmă din Reșița, firmă care o dată la două luni vine să ridice deșeurile din plastic.
„Avem recipienți, saci mari, de la o firmă din Reșița care vine o dată la două luni pentru a colecta plasticul. Pentru că nu avem atât de mult plastic, în momentul în care se adună undeva la 14-16 recipienți mari, atunci vine mașina și ridică sacii de la noi.”, a detaliat, pentru expressdebanat.ro, Nicolae Tismănariu.