În curând, BusinessMark celebrează cea de-a X-a ediție a evenimentului „Real Estate & Construction Forum”, care va aduce împreună investitori de pe piața imobiliară, dezvoltatori imobiliari, companii de construcții, companii de consultanță, birouri de arhitectură furnizori de materiale de construcții și tehnologii, comercianți de materiale de construcții, societăți de avocatură și alți experți în domeniu.
Evenimentul va avea loc în 27 februarie la Hotel Raddison Blu din București, unde se va analiza situația actuală a pieței de real estate, noile proiecte anunțate, așteptările și provocările anului 2020 pentru fiecare segment în parte: retail, industrial & logistics, office & residential.
Au confirmat prezența în calitate de speakeri: Ana Dumitrache, Country Head România, CTP INVEST; Costin Blideanu, Head of Leasing Retail Division, AFI EUROPE ROMÂNIA; Raluca Stanislav, Business Development Manager, Skanska ROMÂNIA; Emma Toma, Head of Office Division, AFI EUROPE ROMÂNIA; Bogdan Voica, Asset Director, ANA TOWER OFFICES; Lucian Anghel, Founder & CEO, ENERGYPAL – TIMEPAL ROMÂNIA & FMS; Sînziana Pardhan, Country Head, P3 ROMÂNIA; Claudiu Bisnel, Partner & Co-Founder, BRISK GROUP; Dan Ungureanu, Business Development Coordinator, AON RISK SOLUTIONS; Venera Munjev, Senior Associate | Retail Agency, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA; Cristian Turculeț, Expansion Director România & Bulgaria, AMREST (Starbucks, Burger King); Șerban Juverdeanu, Head of Development, GLOBAL VISION; Dimitris Pergamalis, Head Of Construction & Development, GLOBALWORTH; Stephen Burke, Construction Director, FORTE PARTNERS; Beatrice Dumitrașcu, Vice-President Residential Sales, ONE UNITED PROPERTIES; Antoanela Comșa, General Manager, GRANVIA ROMANIA; Președinte, AREI; Mihai Pătrulescu, Senior Associate, Investment Services, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA.
Astfel, ei vor aborda subiecte de interes pentru profesionștii din domeniu, precum: influența noilor tehnologii asupra profitabilității investițiilor și redefinirea experienței utilizatorilor; poziționarea și avantajele României față de piețele din regiune, nivelul chiriilor și evoluția prețurilor, comparativ cu alte țări europene; tehnologii inovatoare pentru clădirile inteligente; analiza pieței spațiilor de coworking; eficiența și sustenabilitatea clădirilor. Aici se pot găsi mai multe informații despre tematica evenimentului și modalitate de înscriere.
Prețul standard al unui bilet este de 572 RON + TVA. Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți.