FOTO. Cătălin Botezatu, la Târgul de nunți Rayna Decor din Timișoara. Ultimele trenduri: spectacol de magie la nuntă și candy-bar 5 în 1

Viitorii miri și mirese au putut găsi multe surse de inspirație și oferte interesante la Târgul de nunți organizat în acest sfârșit de săptămână la Centrul Regional de Afaceri: rochii de mirese, costume de miri, oferte de restaurante, foto-video, verighete, flori sau prăjituri. Marea atracție a fost designerul Cătălin Botezatu, prezent pe durata celor trei zile pentru a-i convinge pe bărbați că el vinde cele mai frumoase costume. De asemenea, noua modă este să ai și un magician la nuntă, iar celebrul Lorenzo nu a putut lipsi.

Botezatu a venit alături de brandul de costume Viggo by Cătălin Botezatu, cu o ofertă variată de costume de miri, din catifea, dar și din brocart cu imprimeuri. „Am deschis în ultima perioadă magazine în toată țara, nu numai în București. Noi ne respectăm clienții și din teritoriu. Am hotărât să vin și personal la acest târg și să propun efectiv direct și să am o relație directă creator-magazin-client cu tendințele pe care noi le lansăm pe piață în materie de costume de eveniment eși nu în ultimul rând, costume de miri. Viggo by Cătălin Botezatu e un brand relativ tânăr, dar în același timp, foarte puternic pe piață, pentru că sunt asociate două nume puternice”, a precizat Botezatu. Designerul avea un accesoriu metalic pentru barbă și spune că un bărbat mai îndrăzneț s-ar putea căsători cu așa ceva. „Dacă vor să fie speciali în seara nunții, mai ales că al meu este cu briliante, de ce nu”, a spus „Bote”.

Clienții mai pretențioși pot să își comande inclusiv un costum personalizat. „Ceea ce propunem acum la acest târg este catifeaua, sub mai multe forme. Pentru mirii mai îndrăzneți, chiar în culori mai îndrăznețe. Apoi, avem niște costume de ceremonie foarte, foarte speciale, niște brocaturi foarte frumoase, care se vând la noi. Sunt mândru că au un model special și nu se regăsesc pe piața din România la nimeni. Nu în ultimul rând, lucruri clasice pentru oamenii care își doresc să fie clasici, dar în același timp, și în centrul atenției. La acestea se adaugă oferta naostră made-to-measure. Noi nu oferim clienților doar ce avem în magazine, o putem face și pe comandă, alegând din peste 1.000 de țesături”, a mai explicat designerul.

Magicianul Lorenzo, tot mai popular la nunți

La târg este prezent și magicianul Lorenzo, care spune că pe perioadă evenimentului de la Centrul Regional de Afaceri oferă reducere de 50%, cea mai mare dintre toți ofertanții. „Suntem cea mai la modă surpriză pentru nunți. Noi avem un spectacol special regizat care să reprezinte mirele și mireasa, care se adaptează la orice sală, la orice condiții. Are și parte interactivă, și parte demonstrativă ca la teatre, plus partea aceea specială în care aducem mirele și mireasa în față și îi facem pe ei doi protagoniștii unui număr de iluzionsim. Nu dispare mireasa, dar sunt foarte multe cereri pentru soacră, alții vor să le multiplicăm banii”, a punctat Lorenzo.

Fructe, fântâni de ciocolată în toate culorile, prăjituri, brânză și limonade, toate, cu o singură comandă!

Tot mai la modă devine celebrul cheese-bar, cu brânzeturi servite cu fructe uscate, ardei iuți, struguri sau miere. Însă doi tineri s-au gândit la și mai mult de atât. Să facă un mini-bar cu fructe proaspete, fântâni de ciocolată clasică și albă, căreia i se poate adăuga colorant după dorința mirilor, prăjituri, brânzeturi, dar și un „tort” cu sticluțe de limonadă. „Ideea a început cu fructe și fântâna de ciocolată, apoi ne-am gândit să dăm și ceva de băut. Ne-am gândit că cel mai bine merge limonada, cu fructe cu ciocolată. Apoi am mai dezvoltat și partea de cheesebar, toate elementele merg între ele. Merge foarte bine, pentru că e o ofertă mult mai amplă”, spun cei de la Fântana cu Delicii și Limonădăria Tică din Caransebeș.

Un asemenea mini-bar, pentru 100 de persoane, ajunge că coste 3.800 de lei.

Se poartă rochiile prințesă. „Mărită-ți rochia”, concept tot mai de succes

După câțiva ani în care s-au purtat rochiile tip sirenă, cele ample, de tip prințesă, revin puternic. Ambele se poartă cu multă dantelă în 2019. „Se poartă dantela puțin mai plinuță, accesorizată. Se pune mult accent pe paiete, perluțe. Ca și stil, se poartă prințesele, am văzut că multe fete merg pe rochiile de prințese. Și sirenele, de ce nu. Mult se merge pe nuanțele de ivoire, cappuccino și, de ce nu, un roze”, spun cei de la Giullyanna Vogue.

De asemenea, tot mai multe mirese își vând rochiile la târguri, dar și pe Internet. În general, o rochie second-hand se cumpără la jumătate din prețul inițial. „Avem 140 de rochii înscrise în târg, dar se pot înscrie online pentru prezentare în tot cursul anului, unde se pot înscrie gratuit. Avem orice tip de rochie. Avem modele diferite, sunt rochii de designer, rochii de creator, prețioase, care se vând la jumătate din prețul de achiziție și fac fericite două persoane”, spun organizatorii de la târg, eveniment care este deschis până la ora 18.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/