Căsuțele de lemn, cumpărate de Primăria Băile Herculane în iarnă, pentru târgul de Crăciun, sunt date de administrație spre închiriere. Sau cel puțin asta este intenția după ce mai mulți agenți economici s-au arătat interesați de ele. Asta până în momentul în care Primăria a organizat o licitație.
La sfârșitul lunii noiembrie a anului trecut, Primăria din Băile Herculane a achiziționat 5 căsuțe din lemn pentru târgul de Crăciun. Administrația locală a plătit pentru ele 13.000 de lei plus TVA. Pentru că, pe timp de vară, acestea stau în Parcul Vicol fără să fie folosite, au apărut agenți economici și persoane fizice autorizate care și-au exprimat dorința de a le închiria. Cererile fiind mai multe decât numărul de căsuțe, Primăria a decis să organizeze licitație. La care, însă, nu s-a mai prezentat nimeni.
„S-a ținut licitația, dar nu s-a prezentat nimeni. Dacă găseau o locație mai potrivită pentru ceea ce doreau să desfășoare, puteam găsi și soluții de a muta în altă parte. Puteau să le închirieze pentru a vinde produse de artizanat, articole de plajă. Doritorii se puteau interesa la cei de la Domeniul Public, aveau acolo toate detaliile. Inițial, am vrut să le dăm pe sistemul primul venit, primul servit, în funcție de solicitări. Tocmai pentru că au fost mai multe solicitări decât căsuțe, am hotărât să organizăm licitație. Și când am organizat licitație, n-a mai fost nimeni interesat. În funcție de ce solicitări vom avea de acum înainte, vedem dacă mai organizăm licitație”, a declarat consilierul Dan Nasta pentru Express de Banat.
Se pot adresa Primăriei atât reprezentanți ai societăților comerciale, cât și persoane fizice autorizate, singura condiție fiind deținerea unei autorizații de funcționare, care să ateste că cei în cauză pot desfășura activități comerciale.