Deși cu întârziere, la sfârșitul acestei luni Primăria Municipiului Caransebeș va face dezinsecția pe cale terestră, lucru așteptat cu nerăbdare de mai toți locuitorii orașului. Administratorii tuturor asociațiilor de locatari au fost convocați să ia parte la o ședință în care să își expună păreri sau sugestii, dar și să ia act de câteva decizii ale administrației pentru o dezinsecție eficientă.
La primărie, în sala mare de ședințe, a avut loc marți o întâlnire la care au participat membri din conducerea instituției și administratorii asociațiilor de proprietari din Caransebeș. Motivul întâlnirii a fost discutarea unor aspecte cu privire la eficientizarea procesului de dezinsecție.
„Deși un pic cu întârziere, anul acesta ne dorim ca eficiența dezinsecției să fie la cote maxime, de aceea am dorit să implicăm și asociațiile de proprietari. E bine cunoscut faptul că în Caransebeș, cel puțin în zona Pipirig, subsolurile sunt inundate mai mereu și sunt un mediu propice pentru țânțari. Ne dorim să eficientizăm acest proces, nu doar să îl bifăm pe o listă. De aceea am convocat administratorii într-o ședință și le-am explicat că fără aportul lor în această ecuație, rezultatul nu va fi cel scontat. Dezinsecția făcută doar pe domeniul public nu va fi eficientă dacă nu se curăță acele locuri în care există probleme.”, a precizat Felix Borcean, primarul municipiului Caransebeș.
Conducerea primăriei încearcă să convingă asociațiile de proprietari să își igienizeze subsolurile și să facă dezinsecție și deratizare în părțile comune din bloc.
Administratorii au profitat de această ocazie și au avut o discuție cu reprezentanții primăriei, denunțând câteva neconformități în lucrările făcute de Aquacaraș în subsolurile blocurilor, care amplifică situația de fapt.
Costurile ce implică igienizarea subsolurilor, în speță serviciile de deratizare și curățenie, se ridică la aproximativ 100-150 de lei/scară, sume ce vor trebui suportate de asociațiile de proprietari. În ceea ce privește dezinsecția făcută pe domeniul public, administrația locală scoate din buget pentru toate cele 3 etape necesare unui rezultat sigur și pozitiv în jur de 70.000 de lei, potrivit primarului Felix Borcean.