Afirmația aparține lui Lucian Sorin Voina și nicidecum nu este „decupată” din Titanic Vals, piesa de teatru a lui Tudor Mușatescu. Candidatul PMP spune că el și echipa sa au făcut o campanie de bun-simț, în care au urmărit percepția alegătorilor față de clasa politică.
Ținând seama de contextul generat de pandemia de coronavirus, Voina spune că am avut o campanie electorală atipică, discuțiile din stradă mutându-se pe Facebook.
„O campanie care s-a desfășurat foarte mult pe rețelele de socializare, în presa online și în presa televizată. Dar eu pot să spun că în tot acest timp am luat și pulsul de jos, de la firul ierbii, alături de colegii mei candidați la Consiliu Local, parcurgând în mare parte toate cartierele municipiului Reșița. Desigur, nemulțumirile cetățenilor sunt, pot să spun aceleași pe care le intuiam, ele vin din urmă cu mulți ani și, din păcate, sunt mereu ancorate în prezent.”, spune candidatul PMP.
În opinia sa, nemulțumiri vin din dorința de a avea o infrastructură rutieră mai bună, mai ales în cartierele mărginașe și în cartierele în care străduțele dintre blocuri nu au mai avut parte de reparații de acum 30 de ani sau chiar mai bine.
„Noi nu am promis nimic în campanie, am vrut să vedem percepția alegătorilor vizavi de clasa politică. Oamenii au nemulțumiri în sensul acesta, sunt sătui de promisiuni și am vrut cumva să ne punem în oglindă și să vedem cam ce și-ar dori ei de la clasa politică. Noi am mers pe premisa că suntem oameni tineri care aducem un suflu nou în administrație, pot să spun că feedback-ul a fost unul pozitiv și am fost primiți foarte bine acolo unde am desfășurat această campanie.”, mărturisește Lucian Sorin Voina la sfârșitul acestei campanii electorale.
(E)