„Bacul de la Moldova Nouă e al judeţului, al ţării! Moldova Nouă nu va face faţă cheltuielilor, fără o asociere între toate UAT-urile”

untitled design set 970x90 px
untitled design set 970x90 px
gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24
casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Primarul comunei Berzasca este dispus să-și asume responsabilitatea de a susține, împreună cu alte UAT-uri, dezvoltarea serviciului turistic de transport pe Dunăre, corect și eficient, în Clisura Dunării: „Bacul are o formulă de administrare care poate fi apanajul unei asocieri între toate UAT-urile, asta ca să nu pice toată sarcina pe Moldova Nouă”.

Punerea în funcțiune a bacului pe Dunăre, între localitățile Moldova Nouă și Golubac, după rezolvarea blocajului pe pontonul din Serbia, va reprezenta un real beneficiu, nu doar pentru orașul Moldova Nouă și Clisura Dunării, ci și pentru județul Caraș-Severin, dar mai ales pentru întreaga Românie – este de părere primarul Petru Nicolae Furdui. Motivul pentru care edilul spune acest lucru este pentru a-i da peste nas unuia dintre liderii politici din județ care a afirmat că: „Bacul trebuie să fie al vostru, al orașului Moldova Nouă”.

Enervat la culme de ipocrizia, fuga și lipsa de responsabilitate a celor auzite, Furdui subliniază: „Tare aș vrea să văd că vrea să meargă un lider de la județ în Serbia, să fie bacul aici, iar el să spună: «Eu cred că mă duc pe altă parte». Ei bine, eu cred că se va duce cu bacul. Ca să ajungă la Golubac, eu nu cred că se va duce la Vârșeț sau pe la Biserica Albă, dacă e bacul aici. Iată că bacul este și pentru el”.

Una din propunerile edilului-șef al Berzascăi se referă la o asociere între toate UAT-urile pentru ca sarcina bacului să nu cadă doar pe orașul de la malul Dunării, întrucât, singur, acesta nu va putea face față cheltuielilor: „Eu zic că toți cei care vom beneficia de acest lucru ar trebui să fim parteneri la chestiunea asta. Ar trebui să ajutăm bacul acesta, mai ales că Moldova Nouă și-a asumat că va face două curse minimum pe zi. Ori, ca să aducă plus valoare, trebuie să facă cât mai multe curse. Va fi nevoie de ajutor pentru că există operator, există salarii, cheltuieli etc. Eu nu fug de responsabilitatea asta”.

publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100
publicitate ziar expresb 1000x100
promovare banner maxagro
gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Văzând că ceea ce se întâmplă în județul Mehedinți este un adevărat haos: „nimeni nu plătește nimic, toată lumea e la negru. Gândiți-vă că se urcă pe vapor, nu plătesc bilet, se urcă pe barcă, nu plătesc nimic”, Petru Furdui consideră împărțirea acțiunilor un beneficiu extraordinar pentru operator și asta pentru că „Eoliana poate să-nsemne punctul de plecare al dezvoltării serviciului turistic de transport pe Dunăre, corect și eficient, în Clisura Dunării. Într-un proiect viitor ar putea să spună: «Domnule, cumpărăm un vapor care face curse în jos, unul care face curse în sus, schimbăm turiștii și putem să fim parteneri și să facem treaba asta»”, am mai ținut să puncteze primarul comunei din Clisura Dunării pentru expressdebanat.ro.

 

publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
STPT job 1000x200
publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
untitled design set 970x90 px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/