Elevii din satele aparținătoare Oraviței sunt printre principalii beneficiari ai investiției de 22 de milioane de lei pe care o contestă cei mai mulți dintre aleșii locali din oraș.
Primăria Oravița a cumpărat cu bani europeni, dar și cu o contribuție proprie, patru autobuze de ultimă generație pentru a asigura transportul public în oraș. E vorba despre autobuze hibrid, Mercedes, de ultima fiță. Mult prea scumpe și deloc potrivite pentru Oravița, explică Liviu Almășan, consilier local Pro România: „De 122.000 de euro bucata au ajuns 320.000, cele de 10m, și 340.000 cele de 12 m. La Oravița străduțele sunt foarte înguste și autobuzele trebuie să facă trei drumuri pe zi drumul la Agadici. Eu zic că un an de zile pe aceste drumuri va duce la casarea autobuzelor. Drumurile sunt groaznice!”
Liberalul Radu Bompa e cam de aceeași părere și amintește de străzile sparte în oraș pentru introducerea rețelelor de apă și canalizare, străzi care ar ține autobuzele mai mult în service.
Primarul Dumitru Ursu nici nu vrea să audă astfel de lucruri. „Transportul public nu trebuit privit neapărat ca o afacere, ca o afacere care trebuie să genereze profit. Transportul public este o obligație pe care noi o avem față de cetățeni. Stația de încărcare și garajul pentru autobuze sunt aproape gata. Se face serviciul de transport între timp, așteptăm să termine Aquacaraș lucrările și apoi scoatem autobuzele să circule. Trebuie să ținem cont că aceste autobuze moderne vor asigura transportul și oamenilor din satele aparținătoare Oraviței. Vin copiii la școală cu ele și merg după cursuri acasă. E o investiție de care se vor bucura elevii, le vom asigura condiții civilizate de transport. Eu spun că merită asta!”, a declarat primarul Oraviței pentru expressdebanat.ro.