Oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali și reprezentanți ai instituțiilor culturale din centrul și vestul țării, precum și artiști din toată România sunt invitați să participe la o nouă ediție a Conferinței de Management și Marketing cultural.
„Cum prind viață evenimentele mari?”, „Cum le comunicăm?”, „Ce înseamnă curaj în proiectele artistice?” și „Ce ne facem cu absența susținerii culturii contemporane la nivel național, consumul cultural extrem de scăzut și cu lipsa spațiilor culturale?” sunt întrebări din ce în ce mai des întâlnite în spațiul cultural românesc, dar la care 20 de speakeri naționali și internaționali vor răspunde în cadrul Conferinței Linked Culture 2020 – Management și Marketing cultural.
Evenimentul va avea loc între 19 și 20 martie, în Timișoara, la Escape Underground Hub, acolo unde se vor prezenta evoluțiile emergente ale culturii contemporane din România și nu numai. Firul central care va îmbina programul de anul acesta este – mobilitatea: examinarea modului în care cultura și oamenii din jurul ei se raportează și se adaptează la mediile schimbătoare.
Două zile în prezența unora dintre cei mai activi oameni din domeniu vor inspira și învăța participanții cum să ia decizii în legătura cu numeroasele provocări și oportunități din lumea artistică și culturală.
Acest eveniment este binevenit în contextul Timișoarei ca viitoare Capitală Europeană a Culturii, o alegere firească pentru a găzdui o adunare între oameni pasionați, dornici să deschidă dialoguri și să împărtășească idei și bune practici din zona de management și marketing a sectorului cultural din România.
Primii invitați anunțați la cea de-a patra ediție a conferinței, organizată de către BlueMoon Agency, sunt Anca Dumitrescu – Co-fondatoare @Black Button Books, Cătălin Olaru – Critic de film, Cristina Hanganu – Director de comunicare & CSR @Lidl Romania, Dona Teșcovschi – PR Director @Conan PR, Edmond Lenarth – Booking Director @Electric Castle, Elena Marcu – Co-fondatoare @Black Button Books, Ioana Păun – Regizor, Larisa Perde – Label Manager @ Vinyl, Rum, Tapas & Wine, Márk Bóna – Tech Production Manager @Sziget Festival, Suzana Dan – Manager @Rezidența BRD Scena9 / Artist vizual / Manager cultural, Ștefan Ghenciulescu – Redactor-șef @Zeppelin / Arhitect, Titus Carole – Production Manager @Electric Castle, Vlad Dumitrescu – Project essentialist @Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Vlad Nancă – Artist vizual.
Abonamentele la prețul redus de 129 lei sunt disponibile până la data de 9 martie și se găsesc online, pe www.bmagency.ro/linked-culture/
Studenții beneficiază de 50% reducere din prețul unui bilet. Biletele pentru fiecare zi în parte vor fi disponibile pe parcursul conferinței și se vor putea achiziționa de la fața locului.