Aproape 100 de proiecte culturale au intrat în cursa pentru finanțare de la Primăria Timișoara

casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Primăria Timișoara anunță că aproape o sută de oferte culturale au fost depuse în speranța că vor primi finanțare în cadrul primului apel lansat de Centrul de Proiecte al instituției.

Aproape o sută de actori culturali au intrat în cursa pentru finanțare în cadrul primului apel lansat de către Centrul de Proiecte al Primăriei Timișoara. Arte vizuale, digitale, educație culturală, artele spectacolului, cultură scrisă sau patrimoniu cultural se numără printre ariile tematice care s-au regăsit în aplicațiile înscrise online pe site-ului Centrului de Proiecte.

În total, Centrul de Proiecte a primit 98 oferte culturale, dintre care 22 acțiuni, 63 proiecte și 13 programe culturale. Dintre acestea, cele mai multe, 40, se încadrează ariei artelor vizuale, artei digitală și noilor media, urmate de 29 oferte culturale de educație în și prin cultură, intervenție culturală, rezidențe. Alte 22 de oferte culturale țin de domeniul artelor spectacolului, șase oferte culturale au obiectivul de a promova cultura scrisă și alte șase vizează promovarea patrimoniului cultural.

Le mulțumim tuturor aplicanților pentru atenția, concizia și pasiunea cu care și-au susținut aplicația. Oricare ar fi rezultatul evaluării ofertei culturale pe care au transmis-o, le suntem recunoscători pentru efervescența creativă cu care infuzează scena culturală timișoreană în aceste vremuri bogate în incertitudini, dar și în noi orizonturi de explorare creativă. E prima dată când înscrierile de oferte culturale pentru finanțare de la bugetul local se fac online. Sperăm că toți aplicanții ne-au simțit aproape, pentru că noi am încercat pe tot parcursul perioadei de înscrieri să le oferim tot sprijinul necesar. La rândul nostru, suntem încrezători că vom optimiza platforma de înscrieri online pentru apeluri viitoare, astfel încât să fie una tot mai agilă și intuitivă”, a declarat Alexandra Rigler, directorul Centrului de Proiecte al Primăriei Timișoara.

promovare banner maxagro Muzeul TM

În etapa următoare, conform calendarului afișat pe pagina apelului (beta.primariatm.ro/apel-1-2021-cultura), după verificarea conformității administrative și a eligibilității ofertelor culturale înscrise, urmează publicarea rezultatelor inițiale și runde succesive de contestații. Evaluarea și selecția ofertelor culturale se va face în perioada 30 iunie – 14 iulie, urmate de o nouă serie de rezultate și contestații. Rezultatele finale vor fi publicate pe 23 iulie.

Bugetul disponibil pentru acest apel este de trei milioane de lei de la bugetul local.

1000x100 (2) STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/