Apel din partea Primăriei Oravița: „Înființați și înregistrați în cel mai scurt timp asociația de proprietari!”

blocuri proiect

Pentru a putea accesa fonduri în vederea anvelopării termice a blocurilor, locuitorii din Oravița trebuie să înțeleagă că este obligatorie înființarea asociațiilor de proprietari, acolo unde ele nu există. Primăria face un apel în acest sens, având în vedere că, în luna aprilie, vor fi depuse deja primele proiecte.

Prin Componenta C5 – Valul Renovării Planului Național de Redresare și Reziliență – pot fi accesate finanțări pentru reabilitarea termică a blocurilor. Proiectele vor fi depuse de către primărie, împreună cu asociațiile de proprietari.

În Oravița, în prima sesiune, cu termen final la 1 aprilie, vor fi depuse proiecte pentru blocurile care au deja asociații de proprietari: A5, A8, A10, A11, A12, A14, A15, B18, B20, C12, D22, F12, Bl. nr. 80 (str. Eftimie Murgu).

O a doua sesiune de depunere are ca termen-limită data de 1 septembrie. „Finanțarea lucrărilor de anvelopare este asigurată în proporție de 100%, însă ca să o putem accesa este foarte important să înființați și să înregistrați în cel mai scurt timp asociația de proprietari, conform prevederilor Legii 196 din 2018.”, anunță administrația locală.

Pentru îndrumare, Primăria Oravița pune la dispoziție și un număr de telefon: 0773 843 835.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/