Autoritățile dau asigurări că localitățile timișene vor avea acces la apă potabilă și sigură, în sezonul rece. Reprezentanții Aquatim desfășoară verificări în teren ca să se asigure că nu sunt sincope.
Cei de la Aquatim dau asigurări că lucrează în teren, iar toate problemele sunt în curs de rezolvare astfel încât apa furnizată să fie una de bună calitate.
„În ceea ce privește partea de asigurare a continuității și furnizarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, în acest moment lucrăm în 60 de UAT-uri din județul Timiș – un municipiu, 8 orașe și 51 de comune, iar toate localitățile… sunt 154 de localități. Pentru aceasta avem licențele necesare, tot ce înseamnă licență și asigurări de management, că e vorba de sistem integrat, protecția muncii sau sănătate și siguranță publică. Avem un laborator care este non-stop și care efectuează analizele de alimentare cu apă, deci parametri de calitate.”, a declarat managerul Aquatim, Ilie Vlaicu.
Cei care vor să sesizeze o problemă către Aquatim o pot face la Call Centerul 0356 914, de luni până vineri între 7.30 și 19. În afara acestui program de lucru, dispeceratul preia sesizările legate de funcționarea serviciilor de apă și de canalizare (presiune și debit reduse, canalizare înfundată etc). Recent, societatea a preluat și localitatea Giroc; acum au loc inventarierile astfel încât toate gospodăriile să fie luate în evidență și să li se întocmească contracte.