Anunţ privind cea de-a doua licitaţie publică cu plic închis, în vederea vânzării terenului înscris în CF nr.43372 Caransebeș

1000x100 (2) STPT job 1000x200
publicitate in ziar Casa Auto Timisoara
po 1000x100px (3) untitled design set 970x90 px
1000x100 Cuib de vise 1000x100
1000x100 (2) mbmr 1000x100
1000x100 (2) untitled design set 970x90 px
casinoherculane by sungarden
untitled design set 970x90 px
gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24
casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Anunţ privind cea de-a doua licitaţie publică cu plic închis, în vederea vânzării terenului înscris în CF nr.43372 Caransebeș

1. Informaţii generale privind vânzătorul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefaxşi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact:

Primăria Municipiul Caransebeș,  cu sediul în municipiul Caransebeş, strada Piaţa Revoluţiei  nr. 1, telefon: 0255-514885, fax;0255-515139, CUI 3227947, prin Serviciul Administrație Locală, Cadastru, Sport și Licitații Terenuri.

2. Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:

Teren înscris în CF nr.43372, nr.cad.43372, în suprafață de 741 mp, proprietatea municipiul Caransebeș domeniul privat, situat în intravilanul municipiului Caransebeș.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:

Participanții la licitaţie trebuie să prezinte dovada achitării taxei de participare la licitație, garanţiei de participare la licitaţie şi a caietului de sarcini, conform documentației de atribuire.

4. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

Documentația va putea fi achiziționată începând cu data publicării anunțului până în data de 23.02.2021, de luni-vineri între orele 10:00-12:00.

5. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:

Biroul Cadastru din cadrul Primăriei municipiului Caransebeș, str.Piaţa Revoluţiei, nr.1.

6. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:

Documentația de atribuire va fi pusă la dispoziția celor interesați contra sumei de 50 lei, contravaloarea acesteia se achită la casieria Primăriei Municipiului Caransebeș sau în contul nr.RO45TREZ18221390207 deschis la Trezoreria Caransebeș.

7. Data limită pentru solicitarea clarificărilor:

Data limită pentru solicitarea clarificărilor este 24.02.2021.

8. Informaţii privind ofertele:

La licitație pot participa persoane fizice și juridice, iar condițiile se regăsesc în documentația de atribuire.

9. Data limită de depunere a ofertelor:

1000x100 (3) 1000x100 (4)
untitled design set 970x90 px
1000x100 casinoherculane by sungarden gif card de energie dacus 1000x100
STPT job 1000x200
Muzeul TM
gif card de energie dacus 1000x100
1000x100 (4)
publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100
publicitate ziar expresb 1000x100
1000x100 (3)
promovare banner maxagro Muzeul TM
gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Data limită de depunere a ofertelor este 04.03.2021, ora 12:00.

10. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Ofertele se depun la Serviciul Relații cu Publicu din cadrul Primăriei Municipiului Caransebeș, str.Piața Revoluției, nr.1.

11. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

Oferta trebuie depusă într-un exemplar original.Ofertele se depun în doua plicuri sigilate, unul exterior și unul interior, care se înregistrează în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora.

12. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor:

Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura în data de 04.03.2021, ora 14:00, la Primăria municipiului Caransebeș, cu sediul în str.Piața Revoluției, nr.1.

13. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:

Soluționarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea și încetarea contractului de vânzare-cumpărare, se realizează conform prevederilor Legii nr.554/2004 privind contenciosul administrativ.

Plângerea prealabilă se adresează autorității publice în termen de 30 de zile.

Acțiunea în justiție se poate introduce la Tribunalul Caraș-Severin, Reşiţa, Str. Horea nr. 2-4 Telefon:+40255213304, +40255213135  Fax: +40255211554

Termenul pentru introducerea acțiunii este de 6 luni de la:

a) data primirii răspunsului la plângerea prealabilă sau data comunicării răspunsului nefavorabil, considerat nejustificat;

b) data expirării termenului legal de soluționare a cererii, dar nu mai târziu de un an de la data emiterii actului.

 

Pentru motive temeinice, în cazul actului administrativ unilateral, cererea poate fi introdusă și peste termenul de 6 luni, dar nu mai târziu de un an de la data emiterii actului.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
1000x100 (2) STPT job 1000x200
publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
1000x100 untitled design set 970x90 px
Muzeul TM
banatica 1000x100
Muzeul TM
versay aprilie 980x120 px banatica 1000x100
banner td untitled design set 970x90 px
Brantner 1000x100px Muzeul TM
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/