Afacerile, pe înțelesul tinerilor. Adolescenți din 6 țări, în Tabăra Marabu din satul Milcoveni

banner 1164 x 200 px untitled design
Stiri si publicitate in ziar Casa Auto Timisoara
cristescu 1000 x 200 2 copy banner 1164 x 200 px Afrodita 1000x200
banner 1164 x 200 px
banner 1164 x 200 px
579936676 836890662185728 1562271342293314240 n
stiri Timisoara si Resita dacus 05 iulie 2024
banner 1164 x 200 px cristescu 1000 x 200 2 copy

Deslușirea tainelor antreprenoriatul de la vârste fragede poate reprezenta calea spre afaceri de succes. Tocmai pentru a deschide drumul spre o astfel de realizare, Tabăra Marabu din satul Milcoveni, comuna Berliște, a găzduit recent câteva zeci de tineri în cadrul unui proiect care să poată da naștere unor idei mărețe.

Timp de 8 zile, în perioada 8 – 15 septembrie, Filiala Caraș-Severin a Asociației Generale a Economiștilor din România a implementat proiectul BEST care a presupus un schimb de tineri, în Tabăra Marabu din satul Milcoveni, comuna Berliște. Au participat 36 de tineri și 6 lideri de grup din România, Lituania, Polonia, Spania, Bulgaria și Grecia, cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani.

Pe parcursul celor 8 zile, au fost organizate activități bazate pe educația non-formală, constând în sesiuni interactive, jocuri de simulare, discuții cu experți, metoda fair-trade, workshopuri tematice, comunicare inter și intra-generațională, activități de team building și dezvoltare a stimei de sine. Activitățile au fost pregătite de echipele din fiecare țară. Scopul proiectului a fost acela de a dezvolta spiritul antreprenorial în rândul tinerilor din mediul rural pentru a oferi cunoștințe care să le dezvolte abilitățile pentru demararea și gestionarea unei afaceri.

Stiri Timisoara si Resita dacus 05 iulie 2024
untitled design
Afrodita 1000x200
Afrodita 1000x200 banner 1164 x 200 px
untitled design banner 1164 x 200 px
Stiri Timisoara promovare banner maxagro
Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
– să genereze o schimbare de mentalitate și o orientare spre antreprenoriat a 36 de tineri din cele 6 țări participante pe durata proiectului;
– să mărească cunoștințele care să le permită celor 36 tineri să dezvolte idei de mici faceri în mediul rural pe durata proiectului;
– să dezvolte aptitudinile de inițiere a unei afaceri în mediul rural pentru 36 de tineri din cele 6 țări partenere pe durata proiectului;
– să mărească cunoștințele celor 36 de tineri în gestionarea unei afaceri în mediul rural pe durata proiectului;
– să dezvolte creativitate în rândul a 36 de tineri pentru identificarea oportunităților pieței în mediul rural, prin activități de simulare, faire trade și workshop-uri cu experți pe durata proiectului.

„În urma acestui proiect, au crescut competențele antreprenoriale ale tinerilor din cele 6 țări partenere și a fost realizată o broșură cu bune practici în domeniul antreprenoriatului rural”, transmite Mirela Minică, manager de proiect și președinte al Asociației Generale a Economiștilor din România, Filiala Caraș-Severin.

cristescu 1000 x 200 2 copy stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro
cristescu 1000 x 200 2 copy untitled design
cristescu 1000 x 200 2 copy
untitled design
Stiri de la Timisoara Muzeul TM
Stiri Timisoara si Resita Revista Banatica 1000x100
untitled design Stiri si Publicitate Timisoara, Resita, Hotel Versay aprilie 980x120 px 579936676 836890662185728 1562271342293314240 n
untitled design
Stiri Timisoara si Resita publicitate online Brantner 1000x100px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/