Administratorul public al Timișului, despre drumul de la Dumbrăvița: „Avem la dispoziție 4 variante tehnice pe tronsonul 1”

marian vasile

Telenovela lărgirii la patru benzi a drumului de la Dumbrăvița s-ar putea încheia la începutul săptămânii viitoare, când ADR Vest este chemată să medieze neînțelegerile dintre Consiliul Județean Timiș și Primăria Timișoara cu privire la mutarea stâlpilor de troleibuz. 

CJ Timiș anunță, de această dată, că până la finalul lunii februarie va atribui lucrările de lărgire a drumului județean 691, tronsonul de la Dumbrăvița, unui nou constructor, iar o decizie concretă cu privire la soluția tehnică pe care se va merge este așteptată să fie luată luni, 6 februarie, în cadrul unei întâlniri în care ADR Vest este chemată arbitru între Primăria Timișoara și CJT.

CITEȘTE ȘI: CJ Timiș vine cu o nouă soluție pentru drumul de la Dumbrăvița: 3 benzi de circulație în loc de 4 

„Suntem la finalul procedurii de evaluare tehnică pentru execuția pe tronsonul 1, ca atare suntem în grafic și urmează să intrăm în procedura financiară, ceea ce va fi din punct de vedere temporal destul de scurt. O să avem probabil la sfârșitul lui februarie un constructor cu contract pentru tronsonul 1. Luni am stabilit împreună cu partenerii – cele două primării și ADR Vest – o ședință prin care vom agrea finalmente, împreună cu proiectantul, pe care soluție tehnică și fezabilă din punct de vedere temporal să mergem. Avem la dispoziție patru variante tehnice pe tronsonul 1 Dumbrăvița și o propunere concretă a noastră și să sperăm că luni, în fața ADR Vest cu care am avut deja o serie de discuții săptămânile acestea, vom avea soluția tehnică finală pentru ca proiectantul să poată merge înainte cu partea de proiectare.”, a declarat Marian Vasile, administratorul public al județului Timiș.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

CITEȘTE ȘI: Viceprimarul Lațcău, despre lărgirea drumului din Dumbrăvița: „Nica minte prin omisiune”

Marian Vasile mai spune și că CJT a transmis Primăriei Timișoara, în urmă cu trei săptămâni, o adresă prin care solicita participarea specialiștilor din administrația locală la o discuție referitoare la modul de predare a rețelei de troleibuz.

„În urma declarațiilor celor din primărie precum că ei doresc să predea amplasamentul direct constructorului doar că nu există constructor, noi, CJT, ne-am întâlnit cu toate departamentele implicate și am discutat concret ce trebuie făcut. De aceea am trimis o adresă acum trei săptămâni către Primăria Timișoara prin care îi invitam să vină cu toate specialitățile aferente și să tratăm modul de predare a rețelei de troleibuz către constructor. Deci noi (…) am stabilit că cea mai bună formă legală este cea propusă de primărie, să predea mijlocul fix direct constructorului. Noi i-am invitat acum trei săptămâni și ei nici măcar nu ne-au dat un răspuns.”, a mai explicat Marian Vasile.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/