Când, de ce și cu aprobarea cui au scos Hurduzeu și Popovici două drumuri de importanță vitală pentru Caraș-Severin de la finanțare?!

Caraș-Severinul, județul care are, probabil, cea mai proastă rețea de drumuri naționale și județene din România, pierde sume importante ce erau pregătite pentru modernizarea a două drumuri de maxim interes. Pentru că așa ar fi hotărât Silviu Hurduzeu și Ionuț Popovici!

Dezvăluirile au fost făcute astăzi, la Reșița, de senatorul Marcel Vela, președintele PNL Caraș-Severin, care a ironizat activitatea președintelui CJ Silviu Hurduzeu, respectiv a vicepreședintelului Ionuț Popovici. „Am o întrebare pentru conducerea Consiliului Județean, în special pentru domnul Hurduzeu și domnul Popovici. Când, de ce și cu aprobarea cui au scos două drumuri de importanță vitală pentru județul Caraș-Severin de pe panul de dezvoltare cu finanțare prin ADR Vest, drumuri pentru care eu m-am bătut personal, drumuri aprobate și scoase acum de Consiliul Județean. E vorba de drumul de la Voislova la Rusca Montană, care trebuia să lege județul de A1, zona turistică Poiana Mărului – Muntele Mic, viitoarea stațiune Nedeia, și care e scos acum la cererea expresă a conducerii Consiliului Județean Caraș-Severin. Al doilea e drumul care leagă Berzovia de județul Timiș pe la Vermeș”, a dezvăluit senatorul PNL.

Vela apreciază că nici guvernul, nici Consiliul Județean Caraș-Severin nu au prea făcut mare lucru într-un an. Marea realizare ar fi intabularea și cadastrarea făcută cu ruleta de conducerea Consiliului Județean. „Trei firme au făcut asta, nu conducerea Consiliului Județean. În acest an conducerea Consiliului Județean putea avea alte inițiative utile județului. Având în vedere că au avut susținere guvernamentală, puteau să treacă de la Consiliul Județean la Ministerul Transporturilor niște drumuri, ca să creeze acele axe de transport care să lege între ele județele Caraș și Severin din 1968. Finanțarea să vină de la Ministerul Transporturilor, pe proiecte concrete, astfel încât drumurile să treacă dintr-o clasificare în alta, mai largi, mai mari, mai frumoase, care să suporte tonaj mai mare. Astfel încât să legi Moldova Nouă de Iablanița printr-un drum modernizat, din viitoarea A6, care va trece de la Caransebeș la Herculane, oamenii să meargă spre Dunăre, spre Bigăr sau alte zone. Puteai să legi Timișoara de zona turistică a Oraviței, de Semenic, de Caransebeș și Muntele Mic. Am să vă arăt ce au făcut prost, grav pentru această dezvoltare a județului”, a mai spus Vela.