Vicepremierul Grindeanu: Dunca și-a atins scopul, Munții Banatului! Nu-l interesează județul!

grindeanu dunca

Sorin Grindeanu s-a convins de adevăratele interese ale președintelui Consiliului Județean Caraș-Severin, Romeo Dunca. Ele sunt strict personale!

Pe masa Guvernului României nu există la această oră mai nimic important pentru Caraș-Severin. Și asta pentru că Romeo Dunca pare să fie preocupat mai mult de afacerile personale decât de problemele județului. De dezvoltarea Caraș-Severinului, cea promisă în campanie și rămasă doar pe niște fluturași electorali. În cei aproape doi ani de mandat, Dunca nu s-a postat pe Facebook pe la ușa vreunui ministru, pe la vreo agenție de dezvoltare, pe la vreo întâlnire importantă din care să aibă și județul ceva de câștigat. În schimb, toată ziua, Muntele Mic. De aici și comentariul făcut de vicepremierul Sorin Grindeanu: „Cărășenii nu-l mai pot alege pe unul ca Dunca. Pe omul ăla nu-l interesează decât un anumit aspect, nu-l interesează județul. Nu va mai fi în 2024! Dar și-a atins scopul. Înțeleg că a câștigat un proces cu Voislova, îi execută și n-au decât să-i dea foarte mult teren. Asta l-a interesat și-l interesează în Caraș! Experiențele de acest gen trebuie să înceteze!”

Romeo Dunca a reacționat imediat, evident deranjat de faptul că a mai ieșit la iveală o „afacere” pe care a rezolvat-o în Munții Banatului. „Am fost deja căpătuit cu mult înainte de alegeri și e vorba de alți munți în discuție. Deși ei sunt și vor rămâne tot la locul lor. Dar asta e…”, a replicat șeful CJ Caraș-Severin. Și pentru a nu mai fi acuzat că nu a făcut nimic pentru Caraș-Severin în doi ani de mandat, Romeo Dunca a dezvăluit cum a semnat el o cerere și a trimis-o la Ministerul Transporturilor. Ba și pe a doua! „De ce nu amintiți că, în baza cererii mele, aeroportul Caransebeș a devenit de importanță secundară? Din cea terțiara. Adică poate beneficia de investiții, în loc de 20 milioane de euro, de 100, în următorii ani”, îl ceartă Dunca pe Grindeanu. Adevărul este că Romeo Dunca n-a făcut altceva decât să semneze o hârtie, Consiliul Județean fiind proprietarul aeroportului. Totul în acest caz a fost gândit și făcut de Gabriel Olariu, omul de afaceri care a transformat un câmp pe care pășteau vacile într-un aeroport care prinde aripi tot mai mari.

Dar dacă în acest caz s-a lăudat cu munca altuia, președintele CJ mai are o dovadă a interesului său pentru județ: „Într-una din cereri vă rugam să dispuneți o investiție minimă, dar de un extraordinar efect. 400.000 euro erau suficienți pentru revizia capitală a locomotivei cu abur, Neagra”. Ce mai, simbolul perfect al dezvoltării Caraș-Severinului în mandatul Dunca: locomotiva cu abur!