Ultimul sprint, cu accelerația jos de tot! Cuzma, la miime de secundă pentru titlul giganților!

Timișoara e pe punctul de a prelua supremația totală în Campionatul Național de Viteză în Coastă! Titlul greilor se decide după ultimul finish! 

Multiplul campion absolut Lucien Hora și-a adăugat în bogata-i vitrină cu trofee un nou titlu suprem, înainte de consumarea ultimei etape de campionat. Emoții la cote maxime trăiește însă președintele clubului timișean de motorsport CB Rally Vest, care va alerga în coasta de la Brașov la grupa E 2 – SH, clasa + 3.000, cea mai spectaculoasă dacă ținem cont că aici este permisă modificarea totală a mașinilor. E un fel de categoria grea la box, aici afându-se la start bolizi de peste 800 CP. Bogdan Cuzma, campion național absolut în 2016, e pe locul doi înainte de ultima etapă, dar la un ecart foarte mic față de liderul clasamentului, Costi Stratnic. 0,25 puncte îi despart pe cei doi, dar în cărți intră și Lucian Răduț, care a ținut și el aproape. Rezultatele din ultimele trei etape îi plasează însă pilotul timișorean în postura de mare favorit. E suficient să țină ritmul și e campion!

Titlul acestei grupe ar completa o serie de rezultate de excepție pentru CB Rally Vest în acest an competițional.  Lucien Hora a revenit pe traseu după cinci ani de pauză, la volanul celebrului monopost Lola și a făcut-o în stil de mare campion. A câștigat titlul absolut risipind emoțiile cu mult timp înainte de finish-ul sezonului. Totodată, timișoreanul Radu Benea a câștigat titlul de campion național la debutanți, iar pe echipe, CB Rally Vest, club înființat în 2012, e deja pe cea mai înaltă treaptă a podiumului.

CB Rally Vest a făcut însă mult mai mult de atât. A readus viteza în coastă la Reșița, pe tradiționalul traseu din Valea Domanului, unde la un moment dat nu s-a mai simțit miros de ulei ars și cauciuc încins. Mai mult, după etapa organizată anul trecut, putem spune că a făcut istorie în motorsportul românesc. Și asta pentru că etapa de la Reșita a fost prima transmisă live integral. Imediat după asta, FRAS a hotărât ca din acest an competițional toate etapele să fie transmise live, iar „fan bus”-urile pentru spectatori au devenit obligatorii.