Turism virtual în Caraș-Severin, dacă pe drumurile județului nu se poate…

young women planning vacation trip and searching information

Peste 100.000 de lei vor fi cheltuiți pentru realizarea unui tur virtual de promovare a obiectivelor turistice din Caraș-Severin. Din păcate, la multe dintre ele va fi singura modalitate pentru turiști de a și ajunge…

În sfârșit s-a găsit modalitatea prin care turismul din Caraș-Severin să se dezvolte. Unul dintre cele mai frumoase județe ale țării va fi în sfârșit vizitat de turiști. Din păcate, nu fizic, pentru că în cea mai mare parte drumurile nu permit acest lucru. Spre finalul lunii aprilie, Consiliul Județean Caraș-Severin a lansat licitația pentru a desemna o firmă care să se ocupe de realizarea unui tur virtual interactiv integrat pentru potențialul turistic al județului.

„Turul virtual interactiv integrat conține 140 de tururi virtuale pentru obiectivele turistice din județul Caraș-Severin și optimizarea profilului Google Maps”, se arată în anunțul de participare al Consiliului Județean.

Firma care va câștiga licitația trebuie să pregătească materialul în format potrivit pentru „folosire online și integrare pe pagini web proprii, platforme folosite pentru promovare, Facebook, cât și prin export pentru a putea fi încărcat pe stick pentru a putea fi folosit în prezentări Media/PR sau la târguri și expoziții.”

La licitația care s-a încheiat joi, 5 mai, s-a înscris o singură firmă. Este vorba despre Blue Strategy SRL, o companie din Târgu Mureș, înființată în anul 2017.

Rămâne de văzut dacă singura companie care s-a înscris la licitația Consiliului Județean va fi desemnată câștigătoare, îndeplinind toate condițiile, primind astfel cei 100.300 de lei puși la bătaie ca valoare estimată și dacă turul virtual al județului va umple de bani buzunarele antreprenorilor…

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/