Noul administrator public al județului Caraș-Severin spune că proiectul de suflet al primarului Ioan Popa și al președintelui Romeo Dunca, trenul rapid Timișoara – Reșița, este fezabil, realizarea lui depinzând doar de rapiditatea celor care lucrează la întocmirea documentației.
Trenul cu hidrogen, văzut de mulți ca fiind un proiect SF, mult prea futurist pentru un oraș de provincie cum este Reșița, are șanse mari să ruleze pe relația Reșița – Timișoara. Cel puțin, asta crede fostul secretar de stat în Ministerul Dezvoltării, caransebeșeanul Andrei Ungur care a devenit, de curând, și noul administrator public al județului. Ungur a explicat, recent, pentru Express de Banat că pentru a duce la final proiectul nu trebuie să existe timpi morți, iar cei care lucrează la implementarea lui trebuie să finalizeze documentația până la deschiderea noilor linii de finanțare.
„Săptămâna trecută s-a semnat între Szeged si Oradea un studiu de fezabilitate, deci nu suntem promotorii acestui tip de tren. El este fezabil (proiectul – nr.), depinde de noi, în Consiliul Județean, cât de repede ne mișcăm cu documentația. Pe Programul Național de Redresare și Reziliență lucrurile trebuie să se miște foarte repede. Nu va trebui să avem niciun timp mort! Pe mine nu mă sperie de unde vom lua banii, pe mine mă sperie că nu vom fi gata cu documentațiile. Dacă nu le ai, nu ai cum să ceri bani!”, a declarat Andrei Ungur.