Top programe de loialitate ale brandurilor din România

imagine1
po 1000x100px (3) untitled design set 970x90 px

De la operatorii de telefonie mobilă până la magazinele de haine, numeroase branduri mari au programe de loialitate. Iată-le pe cele mai importante tipuri de programe de loialitate folosite de branduri.

Dacă ești client fidel al unui anumit brand din România, sunt șanse mari să fii înscris într-un program de loialitate pentru a obține beneficii suplimentare (reduceri, livrare gratis, bonusuri, carduri cadou etc.). Aceste sisteme de recompensă sunt prezente la majoritatea business-urilor, indiferent de nișa pe care activează, astfel că o plajă largă de clienți poate obține ceva în plus la fiecare achiziție, de la jucătorii din cazinouri până la clienții magazinelor de haine mari (H&M, iStyle, Decathlon etc.).

publicitate online in ziar Express de Banat

De exemplu, la ora actuală, cele mai cunoscute programe de loialitate sunt practicate de branduri cunoscute din zona retail, automotive sau medicală – Vodafone, Auchan, Dacia, Dr. Max, Medlife, Toyota sau Editura Nemira. Dacă ești curios să afli mai multe despre tipurile de programe de loialitate de pe piață și cum te răsplătesc în calitate de consumator, te invităm să citești mai departe…

#1 Puncte de loialitate

Programele bazate pe puncte de loialitate sunt cele mai des întâlnite pe piață și sunt extrem de populare pe platformele de e-commerce. Ele se bazează pe un principiu simplu – cu cât vei cheltui mai mult, cu atât vei acumula mai multe puncte. Acestea pot fi apoi convertite într-un anumit tip de recompensă în funcție de business-ul care le oferă – reduceri, bani cash, produse extra. În lumea jocurilor de noroc, punctele de fidelitate sunt foarte populare. Operatori precum Frank Casino Club oferă jucătorilor fideli recompense de toate felurile pe baza activității lor din cazinou, puncte care se pot preschimba în premii în bani.

imagine2

#2 Carduri de fidelitate

1000x100 casinoherculane by sungarden gif card de energie dacus 1000x100

Cardul de fidelitate este un alt mijloc prin care brandurile te stimulează să arăți loialitate față de oferta lor de produse sau servicii și să nu alegi competiția. Acesta funcționează într-un mod similar cu punctele de loialitate – un astfel de card te poate ajuta să obții, pe o anumită perioadă, diverse reduceri sau cadouri, dacă ai cheltuit de o anumită sumă la business-ul respectiv. Reducerea va fi proporțională cu investiția clientului.

În țara noastră, există zeci de business-uri care oferă carduri de fidelitate, de la farmacii (Helpnet, Dona) până la magazine de beauty ca Sephora sau chiar operatori de jocuri de noroc (de exemplu Superbet oferă un card special și beneficii exclusive pentru membrii Superbet Club).

#3 Programe de loialitate pe trepte

Programele de loialitate pe trepte sunt regăsite mai ales la cazinourile online, de aceea vom folosi acest exemplu pentru a le explica mai în detaliu. Pe scurt, în funcție de mizele plasate de jucători și de punctele acumulate de aceștia, ei vor ajunge pe o anumită treaptă a programului de loialitate – de exemplu bronze, platinum sau diamond. Fiecare treaptă îi conferă jucătorului un alt statut, deci și beneficii din ce în ce mai atractive – limite mai mari la retrageri, vacanțe, telefoane, bani cash etc.

În afara cazinourilor, există și alte business-uri care practică programe similare cu privilegii VIP pentru anumite categorii de clienți fideli – de pildă magazinul de jucării și piese LEGO, Brick Depot, platformele de tranzacționare bursieră din România (Tradeville), firmele de software (Adobe) sau fintech-uri internaționale ca Skrill.

versay aprilie 980x120 px banatica 1000x100
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/