Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, îi deschide ochii președintelui Consiliului Județean Caraș-Severin, care așteaptă să se prăbușească poduri și apoi intervine să repare drumurile județene!
Romeo Dunca a privit timp de un an și jumătate în cu totul alte direcții decât înspre drumurile pe care le administrează și care se prezintă într-o situație catastrofală. La fel a făcut și în cazul podului de la Berzovia. N-a intervenit în tot acest timp, preferând să cheltuie banii pentru fel și fel de studii și proiecte care nu reprezintă o prioritate. Între timp, podul respectiv a devenit o adevărată ruină. Nu mai prezintă siguranță, nu mai poate fi traversat. Strategia președintelui Dunca e pusă la îndoială nu numai de cetățenii judelui, ci și de către ministrul Sorin Grindeanu. „Se dă drumul rapid la «Anghel Saligny», eu nu știu ce și-a ținut pe «Anghel Saligny» Consiliul Județean Caraș-Severin, dar am văzut la alte județe, inclusiv la Timiș, care are cea mai extinsă rețea de drumuri județene din țară, că și-au păstrat pe «Anghel Saligny» sume consistente pentru drumuri județene. E o chestiune pe care cei din administrația județeană sper că au făcut-o. Eu chiar sper acest lucru. Ar fi o foarte mare eroare să nu fi făcut acest lucru!”, a comentat ministrul Transporturilor.
În Consiliul Județean Caraș-Severin problema drumurilor n-a fost o prioritate în actualul mandat. Asta în ciuda faptului că oamenii își strigă disperarea chiar pe drumurile pline de gropi. Unele, de-a dreptul impracticabile. „Să știți infrastructura de toate tipurile, rutieră, navală, feroviară, e cea care îți aduce plusul. Zona de Vest din județul Timiș era mult mai bogată decât zona de Est. Erau comune puternice cu legături cu Ungaria, cu Serbia, mult mai puternice față de Estul județului, zona Făget. Odată cu autostrada, să știți că lucrurile s-au echilibrat. Dacă vă uitați la toate descărcările care sunt în zona aia vedeți că s-au deschis fabrici. Eu sper că nu s-a făcut această greșeală la Consiliul Județean Caraș-Severin, dezvoltarea infrastructurii de transport însemnă locuri de muncă, o calitate a vieții crescută, însemnă foarte multe lucruri.”, a mai spus Grindeanu.
Ministrul Transporturilor, care e și vicepremier, a mai spus un lucru interesant pentru Express de Banat. Are un dialog permanent și foarte constructiv cu primarul Reșiței, Nelu Popa. De Romeo Dunca n-a spus un cuvânt. De aici e lesne de înțeles și interesul manifestat de șeful județului. „Îmi scriu și mie foarte mulți cărășeni. Vorbesc des cu Nelu Popa pe proiecte, nu pe politică, pe proiecte, cu ce pot să îl ajut la Reșița. Cred că am ținut acest echilibru cu toată lumea, indiferent de culoare politică, și voi face asta în continuare pentru că există viață și după ce nu mai ești ministru, primar, președinte de consiliu județean. Eu am copilărit la Bozovici, la Prigor și văd cum arată drumurile județene. E o infrastructură rămasă în urmă din păcate. Județul nostru Caraș este cel mai frumos din țară, după Caraș sunt vreo 10 locuri libere și vin altele, iar infrastructura e absolut necesară!”, a adăugat ministrul Transporturilor.