Timișoara, promovată prin locurile ei „instagramabile”

stiri din Timisoara: toamna pe canalul Bega turul instagramabil

Organizația de Management al Destinației Timișoara lansează „Turul Instagramabil al orașului Timișoara”, cu 40 de obiective turistice din municipiu și împrejurimi pe care vizitatorii sunt așteptați să le descopere. 

Turul include trei trasee cu obiective esențiale ale Timișoarei, colțuri mai puțin cunoscute și locuri ce merită pozate și filmate la doar câțiva pași de oraș. Colecția de obiective a fost creată în colaborare cu două nume din comunitatea Instagram timișoreană: Roxana Puriș și Alexandra Pîrv. Tururile vor fi vor fi disponibile pe site-ul oficial de promovare turistică a orașului, www.visit-timisoara.com, împreună cu ponturi de la cele două co-realizatoare.

Potrivit specialiștilor în turism, până acum, cei mai mulți dintre vizitatorii care ajung în Timișoara au preferat tururile generale, care acoperă zona Cetate cu cele mai cunoscute obiective turistice ale orașului. Pe locul doi  este traseul comunismului care cuprinde și cartierele din oraș, relevante pentru viața în perioada de dinainte de 89.

CITEȘTE ȘI: Turiști din toată lumea vin să descopere Timișoara. Și… cum era în comunism?

Totodată, anul trecut a fost lansat și turul clădirilor Art Nouveau din Timișoara. Turul ghidat începe din Piața Unirii, din fața Casei Bruck, continuă pe străzile care duc spre Piața Libertății, parcurge Alba Iulia, iar punctul final este în fața Palatului Lloyd din Piața Victoriei.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/