Terenurile părăsite ale Reșiței au fost resuscitate de marele investitor Kaufland [FOTO]

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Reșița, „satul cu tramvai”, s-a transformat în câțiva ani în orașul supermarketurilor. Începând de miercuri, locuitorii se pot bucura de oferta marelui trust Kaufland, care oficial a deschis porțile celui de-al doilea magazin din oraș și a bifat numărul 120 de pe lista celor prezente în țară.

Înființată în 1930 și prezentă în România de peste 13 ani, compania germană Kaufland se poziționează în prezent în topul firmelor de retail din România și asta datorită interesului crescut al clienților față de cerințele pieței și pentru calitatea oferită zilnic de gigant.

„Calitatea, varietatea și prețurile foarte bune, amabilitatea, respectul pentru client și față de calitate sunt principiile de bază ale companiei, de aceea oferim garanții de calitate, de prospețime și de rapiditate la case”, a declarat Adina Cozma, directorul noului magazin, situat în cartierul Lunca Pomostului.

Întins pe o suprafață de 3.300 de metri pătrați, noul magazin Kaufland vine cu un suflu nou, idei inedite, toate gândite și concepute pentru stilul de viață modern și adaptat cerințelor tot mai elegante și pretențioase ale clienților.

[slickr-flickr search=”sets” set=”72157672706143107″]

1000x100 (3)

Vasile Paul, city managerul Reșiței, și-a prezentat mulțumirea și recunoștința față de marele investitor pentru amplul proiect care a modernizat această parte a orașului. „O bună parte dintre noi ne aducem aminte de ceea ce a existat, ce s-a demolat și de terenurile lăsate de izbeliște în acea perioadă. Sunt ferm convins că toate aceste inițiative sunt de bun augur pentru reșițeni și vor aduce civilizația pe care vrem să le-o oferim acestora”, a mai adăugat city managerul.

Cu peste 50 de produse de proveniență locală, cu o nouă varietate de produse de origine marină și cu livrări zilnice de marfă proaspătă, chiar pe noul drum ce va fi refăcut tot de către investitorul Kaufland, la fel ca podul de la Enel și fâșia de promenadă, oferită spre întreținere Primăriei. Magazinul își așteaptă clienții zilnic, de la ora 7.30 la ora 22, iar duminica – în intervalul 8-20.

Tot ca noutate pentru clienții magazinului este și galeria comercială din interior, dotată cu un punct grill și un food court unde clienţii vor descoperi un spaţiu special amenajat pentru servirea mesei, precum și prezența farmaciei Help Net și cea a ATM-ului BRD.

Evenimentul inaugural s-a încheiat așa cum se obișnuiește de fiecare dată cu o promisiune: „Am și o promisiune: Kaufland va continua cu asfaltarea unui tronson de stradă pentru alimentarea cu produse, colaborarea de până acum cu investitorul a fost excepțională și premizele sunt foarte bune ca acest parteneriat să meargă foarte bine și de acum înainte, cu autoritățile locale”, a mai subliniat Vasile Paul.

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/