Proiectele de anvergură ale Reșiței sunt cât se poate de transparente și asta pentru că, de acum, locuitorii urbei au la dispoziție două panouri publicitare stradale, amplasate de municipalitate în două zone cheie din oraș: Centrul civic și Parcul Tricolorului.
Reșițenii știu și văd ce se întâmplă în orașul lor. În două puncte cheie ale orașului de Bârzava, Primăria Municipiul Reșița a montat două panouri publicitare stradele digitale pentru mediatizarea informațiilor de interes public și care beneficiază de un sistem informatic integrat. Este posibilă, atât interacțiunea electronică cu cetățenii, prin servicii electronice, implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât și prin aplicații dedicate, care permit procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicații back-office): Urbanism, Poliție locală, Patrimoniu, Impozite și taxe, Registratură.
În momentul de față, pe cele două ecrane montate în Parcul Tricolorului și Centrul civic, rulează imagini cu mega proiectul „Deschidem Reșița”, unde sunt prezentate investițiile și stadiul lucrărilor. Cele două panouri stradale fac parte din proiectul cu titlul „Organizarea unei Planificări Echilibrate a Nevoilor Municipiului Reșița – O.P.E.N. Municipiul Reșița”, Cod proiect 135523, Cod SIPOCA 831, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.
În urma implementării proiectului, Primăria Municipiul Reșița beneficiază de sistemul informatic integrat ce conține componente front-office și back-office, contractul de finanțare fiind încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management al Programului Operațional Capacitate Administrativă. Valoarea totală a proiectului european, cu finanțare de la Bruxelles, este de 3,941,746.50, din care 3,862,911.56 lei valoare eligibilă nerambursabilă.
În perioada imediat următoare, pe cele două panouri vor rula informații despre proiectele europene realizate în oraș, din punct de vedere educațional, mobilitate și regenerare urbană. Mai mult, cetățenii se vor putea folosi de cele două panouri pentru a afla și alte informații de interes public, prin care se numără: taxele în variantă digitală sau pot accesa site-ul primăriei, locul unde se găsesc toate informațiile municipalității.