Studiu: 91% dintre noi am vizionat cursuri educative online în ultimul an

91,1% dintre noi am vizionat cursuri online educaționale în ultimul an, conform unui studiu de piață realizat de cei de la PointEd. Ca un mic reminder, PointEd este o platformă educațională care a apărut cu două luni în urmă la inițiativa a doi absolvenți timișoreni, idee finalistă la Social Impact Award 2020, o competiție de idei de afaceri sociale pentru tinerii care vor să aducă o schimbare în societate.

Ce spun datele PointEd

După două luni, echipa s-a întregit și a efectuat și primul studiu de piață în domeniul lor. Conform datelor furnizate, cursurile online cele mai căutate au fost în domeniile: IT&Software, Arte și Dezvoltare personală. Cei care au răspuns chestionarului sunt tineri cu vârste între 16 și 36 ani, cei mai mulți sunt angajați și au programul de muncă de peste 8 ore sau unul cuprins între 3 și 6 ore. Tot din studiu rezultă că media acordată studierii online este de maximum 2 ore, timp pe care repondenții îl alocă procesului de educare. Pentru că este o platformă în dezvoltare, care se bazează pe o bază de date care să ofere resurse educaționale variate în toate domeniile, inclusiv date internaționale, PoindEd a chestionat respondenții cu privire la sumele pe care sunt dispuși să le ofere pentru un pachet complet de predare online în domeniul lor. Respondenții doresc accesabilitate avantajoasă ca preț, însă o parte dintre aceștia nu pot aprecia cu exactitate un preț.

Conform datelor furnizate și actualizate de cei de la PointEd, în România, un procent de peste 55% dintre studenți urmează o școală vocațională, ceea ce le permite accesibilitate în domenii, paralel cu programele generale sau inițial alese de către ei. De asemenea, peste 1.300.000 de oameni constituie populația școlară, adică nivelurile de la liceu și până la doctorat.

Despre PointEd

Cu ceva timp în urmă v-am făcut cunoștință cu inițiatorii platformei și ideea lor socială născută în vreme de pandemie, idee necesară oricărui student.

CITEȘTE ȘI: Doi absolvenți din Timișoara, finaliști într-un concurs de antreprenoriat național care se ocupă cu probleme sociale.

Echipa s-a întregit între timp cu încă 4 membri, mai exact: Diana Petcușin – grafic designer, Ștefania Iancu – la social media, Ioana Palade – metodologist și Iris Micu – fundraiser. Ideea de proiect poate câștiga o finanțare de 5.000 de euro, bani din care să se materializeze.