Staţie peco Smart Diesel Plus – investiție de peste un milion de euro la Moldova Nouă

Compania Smart Diesel a deschis porțile conceptului Smart Diesel+ în orașul de la malul Dunării, un concept full station, clienții putând beneficia aici de o gamă variată de servicii: de la combustibili de cea mai bună calitate, un magazin foarte bine pus la punct, spălătorie auto, până la zonă de gastro. În plus, investiția de peste un milion de euro a generat și 13 locuri de muncă pentru persoanele din localitate.

Povestea celor de la Smart Diesel, deținătorii a 27 de stații peco în momentul actual pe teritoriul României, începea în urmă cu nouă ani, compania fiind axată să opereze pe două direcții, potrivit directorului de marketing, Sorin Drache: „Stațiile proprii de carburanți erau gândite pentru transportatori, iar, în al doilea rând, ne-am axat pe vânzarea de carburant prin carduri PrePay, ceea ce era o noutate la vremea respectivă. Acest lucru a adus o flexibilitate foarte mare transportatorilor și celor care aveau nevoie de astfel de servicii. Exact ca la telefonia mobilă. Mai mult decât atât, cardul Smart Diesel este acceptat în toată Europa, în stațiile partenere, fără ca transportatorii să aibă nevoie de bani cash. De asemenea, cardul poate fi folosit pentru taxele de drum etc”.

Smart Diesel+ este o companie „surioară” a Smart Diesel pentru că este nou înființată. Astfel, în ceea ce privește conceptul de la Moldova Nouă acesta reprezintă un proiect pilot, asemenea stații regăsindu-se atât în județul Arad, cât și în județul Hunedoara, investitorul mizând să-și extindă curând ideea în orașe precum: Craiova, Oradea, Satu Mare: „Stația de la Moldova Nouă este un concept de retail premium. Asta înseamnă că avem un concept full station în care clienții noștri pot beneficia, pe lângă carburanți de calitate superioară, de un magazin foarte bine pus la punct, unde există un coffee station, în care se poate servi o cafea de calitate. De asemenea, există o spălătorie auto și bineînțeles zona de gastro, astfel încât clientul să poată alimenta, dar și să-și facă cumpărăturile 24 ore din 24, pe parcursul întregii săptămâni”.

Compania cu capital integral românesc a dorit ca bucatele alese din zona de gastro să fie unele de excepție, motiv pentru care a apelat la chef Mircea Răzvan, bucătar renumit pentru crearea de concepte pentru restaurante, hoteluri etc. Așa se face că la Moldova Nouă clienții vor avea parte de un meniu destul de europenizat: „Avem burger de vită black angus, pizza, avem șnițel din piept de pui foarte bun, un ceai și o cafea de foarte bună calitate”.

Datorită faptului că mulțumirea clienților reprezintă un lucru primordial pentru companie, „întreg spațiul de retail este gândit cu focus pe client. Partea de restaurant e gândită să fie cât mai plăcută, asta pentru că se știe foarte bine că nu se petrece foarte mult timp, însă ne dorim ca acel timp pe care-l petrece clientul nostru să fie cât mai plăcut”, spune managerul de marketing.

În plus, curând la stația de la Moldova Nouă clienții vor putea beneficia de tot felul de premii instant (cafea, jetoane pentru spălătoria auto, vouchere de carburant) și bineînțeles vor putea participa la tot felul de tombole organizate de companie.

În ceea ce privește concurența, Sorin Drache spune că aceasta nu poate fi văzută decât reprezentând un lucru benefic atât pentru clienții care le trec pragul zilnic, cât și pentru inițiatorii proiectului, o motivație în plus care-i determină să fie tot mai buni. Astfel, pe lângă zona de gastro, spălătorie auto cu fise, managerul de marketing se poate lăuda și cu produsele proprii premium deținute: „Avem niște produse premium pe care le vindem ca de exemplu: conceptul de power diesel plus – carburantul nostru diesel aditivat care oferă foarte multe beneficii de la curățarea motorului până la creșterea performanței etc. Pe asta mizăm”.

Investiția de la Moldova Nouă a creat, de asemenea, și locuri de muncă, în prezent, 13 localnici desfășurându-și activitatea aici: „Ne-am dorit foarte mult să găsim oameni de calitate. În momentul în care am discutat cu ei pentru a le explica ce înseamnă conceptul, aceștia au fost foarte entuziasmați și sper ca lucrul acesta să nu se piardă pe parcurs”, a concluzionat, pentru expressdebanat.ro, Sorin Drache, manager de marketing al companiei Smart Diesel+.