Primăria Timișoara a semnat un nou contract în valoare de 25.000 de euro cu firma care se ocupă de întreținerea site-ului instituției de aproximativ 20 de ani. Asta după ce municipalitatea nu a găsit voluntari care să administreze platforma online.
Primăria Timișoara a semnat, în urmă cu câteva zile, un nou contract cu firma Expertissa Timișoara SRL. Aceasta va avea sarcina de a se ocupa de întreținerea și dezvoltarea portalului Primăriei Timișoara, în schimbul a aproape 25.000 euro, cu TVA inclus, timp de 12 luni.
Interesant este faptul că această firmă se ocupă de întreținerea site-ului Primăriei Timișoara de aproximativ 20 de ani. În această vară, reprezentanții municipalității au făcut apel la IT-iștii doritori să se implice voluntar în administrarea portalului. Însă cum nu a găsit persoane interesate, primăria a decis să continue colaborarea cu Expertissa Timișoara SRL și în următorul an.
Conform contractului, firma se va ocupa de aplicația mobilă „Primăria Timișoara”, modul sesizări cetățeni, secțiunea dedicată Primăriei Timișoara, secțiunea de prezentare, precum și de secțiunea „Monitor online”.