Până în iarna acestui an a fost membru PNL, și nu orice fel de membru, ci unul foarte activ, implicat în acțiunile derulate de Organizația Băile Herculane. Și când puțini se așteptau, dar dezamăgită de prestația echipei liberale de la Primăria din localitate, Mariana Molnar a demisionat atât din partid, cât și din Consiliul Local. A rămas să se ocupe de afacerea sa în turism, o pensiune.
Privind înapoi, la mandatul care se va încheia peste puțin timp, Mariana Molnar observă cu tristeţe că aproape nimic nu s-a materializat din promisiunile PNL din campania electorală de acum patru ani. Iar exemplele nu sunt puține.
„Cred că în 2017 am depus un proiect de hotărâre în Consiliul Local în privința instalării camerelor de supraveghere în tot orașul. Nici acum nu s-a implementat acel proiect, deși suntem în 2020. Au existat tot timpul reticențe. Nu îmi place să promit și să nu mă țin de promisiune, să nu pot duce la sfârșit ceea ce am avut de gând să fac. În campania din 2016, una din promisiuni a vizat mediul de afaceri și nu mă refer doar la investitorii din turism. In extenso, ne gândeam la toți comercianții, pe care să-i fi adus mai aproape unii de alții. Ideea a fost să ne constituim într-o asociație, să ne consultăm să punem cap la cap aspecte de interes comun și, cumva, să ne dezvoltăm unii prin alții. Nu s-a întâmplat niciodată asta.”, spune Mariana Molnar.
Fosta liberală merge mai departe, arătând și alte nerealizări din mandatul lui Cristian Miclău la Primăria Băile Herculane și a echipei sale liberale, relevând un lucru știut, acela că rareori promisiunile electorale se transformă în fapte.
„În aceeași campanie, din 2016, am ajuns și în zona comunității de romi. O stradă care necesita a fi asfaltată, cu atât mai mult cu cât de acolo pornește și un traseu turistic. Oamenilor li s-a promis marea cu sarea, însă doar atât. Sunt familii care locuiesc în case cu probleme grave de infrastructură. Au trecut alegerile și nimeni nu a mai mers la ele să vadă ce probleme au, cu ce se confruntă. Măcar atât în patru ani. Barometrul zonei îl dă turismul. Numai cine nu lucrează în turism nu aude și nu vede. Toată lumea spune același lucru. Nu se mai întâmplă nimic bun. Severinul s-a schimbat în patru ani, noi avem deja 30 de ani și nu ne mai revenim. Când ajunge în stațiune, turistul manifestă clar o dezamăgire în ceea ce privește aspectul general al stațiunii. Și asta pentru că ducem lipsă de reguli, de regulamente stradale, de regulamente comerciale. Toate astea trebuie cumva puse pe o direcție sănătoasă. Nicidecum să închidem afaceri sau să dăm afară din stațiune micii întreprinzători.”, este concluzia la care a ajuns Mariana Molnar.