Semnele și cifrele anului trecut indică un 2019 benefic în industria construcțiilor

Cu o creștere a cifrei de afaceri de peste 36% și un profit de 33%, pentru Termoconstruct anul 2019 se anunță a fi încă un boom în această industrie, ce va menține compania pe același loc: întâi.

„Previziunile mele pentru acest an sunt cât se poate de optimiste. Cu creșteri atât la nivelul locurilor de muncă, cât și cifra de afaceri crescută generos anul trecut, și în plan național, dar și în propriul business, îmi indică faptul că 2019 va reprezenta pentru noi profitabilitate”, spune Samuel Barbu, managerul firmei Termoconstruct.

Cu un efectiv de peste 90 de angajați și cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane de euro, firma Termoconstruct are deschise, în prezent, 9 magazine și depozite situate în Reșița, Timișoara, Gătaia, Anina, Răcășdia, Bocșa, Oțelu Roșu și Caransebeș (Orșovei și Pipirig), precum și un mare număr de magazine partenere, clasându-se la ora actuală pe unul dintre primele locuri în distribuția și comercializarea materialelor de finisaje și construcții. Acest fapt este demonstrat prin următoarele date: „în perioada 2016-2017 am avut o creștere de 36% cifră de afaceri (retail și servicii) și un profit de 33%. Dacă în 2016 am înregistrat 174.212 clienți, creșterea a fost semnificativă anul următor, când am furnizat servicii pentru 204.214 clienți și am continuat să creștem și în acest an prin: calitate, execuția mai multor lucrări și grija pentru angajații noștri, pe care îi formăm și îi dezvoltăm profesional, continuu”, a mai subliniat antreprenorul.

Cu o echipă de meseriași profesionistă care se poate ocupa de toate aspectele referitoare la construcție, de la organizarea de șantier și până la achiziția materialelor, TERMOCONSTRUCT execută lucrări de construcții, renovări, șarpante/acoperișuri, instalații sanitare, termice, electrice, canalizări, izolații termice la blocuri și construcții civile, peste 70% din termoizolațiile realizate în Reșița și Bocșa fiind rezultatul muncii echipelor de meseriași ai Termoconstruct. Cele peste 10.000 de produse de cea mai bună calitate care se regăsesc în magazinele Termoconstruct sunt asigurate de producători cu renume mondial și aici îi amintim pe: KNAUF, BAUMIT, AUSTROTHERM, CAPAROL, BRAMAC, ELPRECO și RAIKO.

„Într-un domeniu ce aduce în permanență fluctuații, din cauza apariției de noi firme, reinventarea sau chiar dispariția de pe piață a unor giganți nu mă face să îmi pun semne de întrebare și nici să mă tem. Concurența întotdeauna determină progres. Termoconstruct vine și în acest an cu planuri de dezvoltare bine elaborate și parteneriate strategice care sunt sigur că ne vor poziționa acolo unde ne-am dorit”, a mai adăugat antreprenorul Samuel Barbu.