Timișoara a rămas în urma altor orașe în ceea ce privește variantele de ocolire. Dacă Aradul sau Caransebeșul se laudă cu centuri ocolitoare, şoferii care tranzitează Timișoara sunt nevoiți să treacă prin oraș pentru a putea ajunge la destinații. Lucrările la Inelul IV de circulație din zona UMT, dar și legătura cu Drumul Boilor ar rezolva o parte din problemele din zona de est a orașului.
Primarul Nicolae Robu susține că din 2019 vor începe lucrările din zona de nord-est, deoarece autoritățile au ajuns la un numitor comun cu cei de la Continental, care au cumpărat un teren pentru care vechiul proprietar, UMT, nu își dăsuse acordul. „Pentru Inelul IV mergem pe alt traseu, deoarece nu am ajuns la un acord cu cei de la Romsilva (n.r., pentru Pădurea Verde). Traversăm proprietatea Continental, care au cumpărat terenul ce era al celor de la UMT. Cu cei de la UMT nu ne-am putut înțelege, se pare că ne vom înțelege cu cei de la Continental și vom trage tare la Inelul IV”, a punctat primarul, care promite amenajări în zona de est a Căii Sever Bocu, dar și spre Vest, către Calea Aradului.
De asemenea, edilul spune că e ca și rezolvată problema drumului ce urmează să fie asfaltat pentru a face legătura cu Drumul Boilor. Este vorba de o porțiune de aproximativ un kilometru și jumătate, drum pe care acum cei care se încumetă să ajungă totuși la Drumul Boilor, în spatele cartierului Kuncz, îl străbat pe pământ. „Se încheie povestea cu Drumul Boilor. Mai sunt doi proprietari de terenuri care săptămâna viitoare sunt programați cu actele la notariat”, a precizat edilul. Până acum, porțiunea de drum ce ar face legătură cu DC149, cunoscut ca și Drumul Boilor, nu s-a putut face din cauza opoziție proprietarilor de terenuri din zonă.
Sursă foto: renasterea.ro