Președintele USR Caraș-Severin e îngrijorat de ritmul și modul în care se lucrează pe șantierul tramvaiului reșițean, dar mai ales de ceea ce rămâne în urma „dezvoltării” promise de Romeo Dunca în județ.
Andrei Plujar contestă modul în care au gândit graficul de lucrări cei care se ocupă de modernizarea transportului public în Reșița prin reintroducerea tramvaiului. „Reșița este un întreg șantier astăzi, sunt neplăceri. Nu este ușor să locuiești într-un șantier. Reșițenii încearcă să mai găsească doze de răbdare, deși sunt condiții grele, sunt zone în Govândari unde nu există trotuare! A venit timpul rece, noroiul e din ce în ce mai mare, e destul de dificil, dar să sperăm că toate aceste lucruri vor trece în momentul în care va fi finalizat proiectul.”, a comentat liderul USR din Caraș-Severin.
Atât timp cât orașul e spart de la un capăt la altul și circulația e închisă pe multe artere, Andrei Plujar s-ar fi așteptat ca municipalitatea să renunțe la a mai încasa taxa pentru locurile de parcare. Cel puțin în zonele afectate de lucrări. „Dacă s-ar fi renunțat la plata parcărilor în zonele limitrofe șantierelor cred că ar fi fost un gest prin care și Primăria, așa cum le cere cetățenilor să aibă răbdare și să facă sacrificii, demonstra că face o concesie.”, a explicat useristul.
Dacă în ceea ce-l privește pe primarul Nelu Popa lucrurile sunt vizibile și se așteaptă doar finalizarea cu succes a proiectelor aflate în derulare, legat de Romeo Dunca, președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, Andrei Plujar nu are prea multe de comentat: „La Consiliul Județean lucrurile încă nu stau foarte bine. S-au văzut ceva progrese, drumul județean Reșița – Grădinari, de exemplu, cu lucrări terminate și pare că sunt lucrări de calitate. Însă promisiunile au fost mult mai multe! Romeo Dunca este la jumătatea mandatului, să spunem că mai avem răbdare și tragem linie la finalul celor patru ani. Ni se tot promite că se vor vedea rezultate. Așteptăm!”