Să râdem cu ei!

Aţi urmărit sloganurile de campanie ale unor competitori? Nici nu ştiţi ce aţi pierdut! Pentru că sunt de tot hazul. Dovadă că mulţi dintre consilierii de campanie, unii aleşi pe sprânceană şi pe bani foarte mulţi, habar n-au de limba română, ca să nu mai vorbim de conexiunile care se pot face vizavi de sintagmele lor.  Să ni le amintim de jos în sus. Monica Macovei este mama noastră. Mămica Macovei tronează pe reţelele de socializare şi, mai jos, ne îndemnă s-o urmăm cu toţii pe mămica Macovei. De aici glume şi vorbe în dungă stârnind doar râsul, nicidecum dorinţa de a o urma. Cică, pe vremuri, într-o şcoală, nişte copii au fost întrebaţi ce vor să se facă atunci când vor fi mari. Ei bine, niciun copil n-a vrut să urmeze cariera profesională a mamei lui. Explicaţia e simplă. Copilul îşi auzea mama când aceasta se întorcea de la serviciu: Al dracului director. Iar m-a pus să fac şi treaba Georgeascăi. Sau alte nemulţumiri legate de profesia sa. De ce să se facă şi el profesor sau doctor? Ca mama sa? Să vină tot timpul nervos de la muncă? Elena Udrea a ales alte chestii. La fel de golăneşti ca purtarea lui Băsescu. Elena Udrea e bună! Unde vă duce cu gândul afirmaţia asta? Ea apare într-o reţea de socializare purtând un halat alb, mini, strâns pe corp, cu o cască de protecţie pe cap şi textul: Elena Udrea, bună pentru sănătate! Ea, care a fost de acord cu închiderea unor spitale şi a trimis medicii să lucreze în străinătate! Fără să crâcnească. La Iohannis: Fapte şi nu vorbe, un slogan sărăcuţ, care stârneşte mila, nicidecum să stârnească masele. Îndemn fără întindere, fără niciun haz. Atât de bătută şi de des folosită acestă grupare de cuvinte, încât nu mai are nicio consistenţă, ilustrând, la urma urmei, capacitatea de exprimare a consilierilor angajaţi pentru campanie. Tăriceanu a ales sloganul România, a şaptea putere a Europei. Şi acest slogan ne-a făcut doar să zâmbim. A şaptea putere a Europei? Ambiţios şi nerealizabil acest proiect! Victor Ponta cu unitatea sa şi mai ales cu Sunt mândru că sunt român, e mai decent, dacă trecem cu vederea repetarea verbului a fi. Iarăşi, lipsă de imaginaţie, de cunoaştere a limbii rămâne. Aşa păţeşti dacă angajezi consilier un american. În privinţa celorlalţi prezidenţiabili, aflaţi de la locul o sută în jos, nu mai contează ce sloganuri îşi aleg. Dar tot pe acolo bat.

Comments

  1. xxx alegatorul- neinitiatul says:

    domn mircea,pe programul 111,1 al tuturor prezidentiabililor distinsi si intinsi spre cotroceni, nu este batalia argumentelor,a planurilor subtile de a da de lucru poporului, recte de a-si castiga cu demnitate existenta de a da sens vietii,pe pmant romanesc,este pro basescu sau anti.nu sa vazut la 2 candidati o batalie de arrgumente economice,e pe scurtatura-ba pe-a ma_ti!bunca , mama tata, socru,soacra,au ajuns si pe la nepeti……cu firmele!!!!!! Mai ales la case, la metri patrati!! AVEM un geniu, n-am auzit unul de romanul ,…cu nobelu,da cu bercea mondialu……..se intrec in scuze si acuze.sa auim de bine! punct.

  2. ovidiu says:

    IN POLITICA PROSTIA NU ESTE UN HANDICAP !!!