Ritmul de lucru pe DN 57 îl nemulţumeşte pe ministrul Cuc. DRDP Timişoara are nevoie de întăriri!

Prezent pentru a treia oară în județul Caraș-Severin pentru a inspecta mersul lucrărilor de reabilitare a drumurilor promise cărășenilor, ministrul Transporturilor e nemulțumit de ritmul în care se lucrează pe tronsonul de drum ce leagă Oravița de Moravița.

A promis 30 de km de afalt ca-n palmă până la sfârșitul anului pe DN57, dar ritmul actual în care se lucrează e mult prea lent pentru îndeplinirea obiectivului. Răzvan Cuc a văzut asta cu ochii lui și tocmai de aceea i-a directorului general al DRDP Timișoara, Cristian-Ilie Ispravnic, care garantează cu mandatul pe masă finalizarea lucrării până la sfârșitul lunii noiembrie, să apeleze la surse externe ca singură soluție de a face față deadline-ului.

În prezent, pe DN57 (Oravița-Moravița), după spusele lui Ispravnic, se face uz de metoda reciclării care presupune decopertarea drumului, iar materialul astfel realizat se refolosește. Metoda presupune folosirea unui utilaj, denumit tren de reciclare „in situ” care exercită frezarea straturilor distruse pe care le amestecă cu diverse adaosuri, scopul acestei metode fiind siguranțarea drumului peste care va fi turnat covorul asfaltic. Totodată, directorul DRDP Timișoara dă asigurări că întreaga lucrare va fi una calitativă, la așternerea covorului asfaltic participând încă o echipă, situată la limita cu județul Timiș.