Reșița industrială rămâne la peste 100 de kilometri distanță de autostradă! Din cauza CFR!

banner 1164 x 200 px untitled design
Stiri si publicitate in ziar Casa Auto Timisoara
cristescu 1000 x 200 2 copy banner 1164 x 200 px Afrodita 1000x200
banner 1164 x 200 px
banner 1164 x 200 px
579936676 836890662185728 1562271342293314240 n
stiri Timisoara si Resita dacus 05 iulie 2024
banner 1164 x 200 px cristescu 1000 x 200 2 copy

Reședința județui Caraș-Severin e prea puțin atractivă pentru orice tip de investitor în condițiile în care cea mai apropiată autostradă continuă să rămână la peste 100 de kilometri, deși distanța s-ar putea înjumătăți extrem de simplu.

În România anului 1863 era dată în folosință calea ferată Oravița–Lișava–Anina, prima cale ferată montană din țară, o lucrare inginerească extrem de dificilă din cauza reliefului, o regiune muntoasă, greu accesibilă, cu o diferență de nivel de 339 metri, cu 14 tunele și 9 viaducte. Și ăsta este doar un exemplu, lista putând continua la nesfârșit cu astfel de lucrări impresionante. În zilele noastre, în schimb, România e incapabilă să înalțe un pasaj CFR sau să coboare drumul ce trece pe sub acesta, astfel încât TIR-urile să poată circula dinspre și spre autostrada A1. Cel care a solicitat găsirea unei soluții în acest sens este primarul Reșiței, Nelu Popa. A primit sprijin de la președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, Silviu Hurduzeu, chiar și de la președintele PSD, Ion Mocioalcă, dar nu e deloc suficient. Timpul trece în defavoarea Reșiței, care oricum duce lipsa investitorilor, dar asta nu îi grăbește cu nimic pe cei de la CFR.

Stiri Timisoara si Resita dacus 05 iulie 2024
untitled design
Afrodita 1000x200
Afrodita 1000x200 banner 1164 x 200 px
untitled design banner 1164 x 200 px
Stiri Timisoara promovare banner maxagro
Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

„Pentru mașini mici suntem la 57 de kilometri, pentru mașini mari, la 100 și ceva de kilometri, pentru că lucrurile se mișcă greoi. Am avut o întâlnire cu președintele PSD, Ion Mocioalcă, cu Silviu Hurduzeu, cu cei trei implicați în acel blestemat de punct, pasajul de la Ezeriș, și mă refer la Apele Române, CFR și CNADR. Urmare a acelei întâlniri de acum patru luni a rămas ca fiecare să facă o expertiză, să vadă ce presupune această coborâre de 70 de centimetri a drumului pentru fiecare. Apele Române au făcut-o, e ok, ne-au dat acceptul, mută și podul care este înspre Ezeriș. Nu avem încă rezultatele expertizelor nici de la CFR, nici de la CNADR. Reprezentantul CFR m-a dezamăgit rău la întâlnirea respectivă pentru că mi-a zis că pasajul acela e de pe la 1930 și e periculos să umblăm la fundația lui. Tehnic era simplu de înțeles că nu pune probleme pentru CFR. Eu încă aștept să vedem niște rezultate. Din păcate, pe foarte multe funcții de directori, în deconcentrate, în instituții, sunt oameni care nu au puterea de a-și asuma responsabilități”, a acuzat primarul Reșiței.

cristescu 1000 x 200 2 copy stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro
cristescu 1000 x 200 2 copy untitled design
cristescu 1000 x 200 2 copy
untitled design
Stiri de la Timisoara Muzeul TM
Stiri Timisoara si Resita Revista Banatica 1000x100
untitled design Stiri si Publicitate Timisoara, Resita, Hotel Versay aprilie 980x120 px 579936676 836890662185728 1562271342293314240 n
untitled design
Stiri Timisoara si Resita publicitate online Brantner 1000x100px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/