Reguli respectate cu strictețe în saloanele de înfrumusețare: „Am blocat două posturi până când activitatea revine la normal”

Echipați cu măști și mănuși, primii clienți au trecut pragul saloanelor de înfrumusețare în prima zi în care România a trecut din starea de urgență în starea de alertă. Cereri au fost, spun patronii, dar noile reguli de organizare pun anumite piedici.

După săptămâni întregi în care au stau în casă, oamenii au profitat din plin de permisiunile regăsite în noile reglementări. Administratorul unui salon din Timișoara a povestit cum a decurs prima zi de muncă după ce afacerea pe care o conduce a stagnat din cauza pandemiei de coronavirus. „Am avut mai puțini clienți ca de obicei pentru că nu mai avem sală de așteptare, iar pauzele sunt mai mari între programări deoarece avem nevoie de timp pentru a dezinfecta și a aerisi spațiul. Cu toate că salonul este spațios, a trebuit să blocăm două posturi de lucru până când activitatea revine la normal”, a spus Alina Cosman, administratorul unui salon de înfrumusețare.

Vestea bună este că oamenii au înțeles că prevenția trebuie pusă pe primul loc și au venit informați și echipați. „Clienții au așteptat cu nerăbdare să deschidem. Am fost o bucurie reciprocă să ne revedem. Au venit informați, echipați cu măști, mănuși și au respectat programările. S-au adaptat schimbărilor și regulilor noi. Din prima zi am avut cerințe pe aproape toate domeniile, la bază fiind tunsul, vopsitul, manichiura, cosmetica și pensatul. Respectăm cu strictețe regulile pentru siguranță și confort psihic atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri”, a mai spus administratorul.