Rabla Local – gata de start! Primăria Reșița a primit fonduri pentru 500 de autoturisme

Începe înscrierea în programul de casare a autovehiculelor mai vechi de 15 ani. Locuitorii municipiului care scapă de rable primesc o primă de 3.000 de lei.

Administrația Fondului de Mediu (AFM) anunță că de luni, 31 iulie, deschide sesiunea de înscriere pentru Programul Rabla Local. Persoanele interesate se pot înscrie accesând linkul: https://www.afm.ro/casare_auto_uzate.php, iar după finalizarea perioadei de înscriere instituția va comunica Primăriei Reșița lista cu persoane fizice care s-au înscris în program, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare.

Finanțarea pentru municipiul Reșița a fost aprobată pentru un număr total de 500 autovehicule uzate, iar contribuția este după cum urmează:

  •  AFM acordă stimulentul pentru casare, cu titlu de finanțare, fără a depăși suma de 2.400 de lei pentru fiecare autovehicul uzat/casat în cadrul programului.
  • UAT Reșița acordă stimulentul pentru casare, cu titlu de finanțare, fără a depăși suma de 600 de lei pentru fiecare autovehicul uzat/casat în cadrul programului.

Stimulentele vor fi acordate după ce AFM va vira sumele necesare care vor completa contribuția locală. De cealaltă parte, Primăria Reșița va pune în aplicare Programul privind casarea autovehiculelor uzate conform procedurii interne, afișată pe www.primariaresita.ro – secțiunea „Știri locale”, „Programul Rabla Local – Reșița 2023”.

Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

„Cererea de acordare a stimulentului de casare, însoțită de documentele justificative obligatorii, care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate prevăzute, vor fi depuse conform procedurii – fizic la Centrul de Informare și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Reșița sau online utilizând adresa de e-mail: rablalocal2023@primariaresita.ro Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate, se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul programului și Primăria Reșița. Doar după încheierea contractului se poate trece la etapele următoare: radierea și scoaterea mijlocului de transport uzat din evidența fiscală a Poliției, apoi transmiterea către Direcția Buget, Finațe-Contabilitate a Municipiului Reșița a documentelor doveditoare. După finalizarea acestor etape, Primăria Reșița virează stimulentul de casare în contul bancar indicat de către beneficiarul finanțării.”, transmit reprezentanții Primăriei Reșița.

De menționat și că beneficiarii finanțării vor fi monitorizați pentru o perioadă de trei ani, timp în care nu vor avea voie să își achiziționeze autovehicule sub Euro 5. În caz contrar, vor fi obligați să restituite stimulentul acordat.

FOTO: ARHIVĂ

stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro Stiri Timisoara si Resita STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/