Programul cu publicul al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnă

Primăria Timișoara suspendă programul cu publicul între 21 decembrie și 4 ianuarie 2021, cu câteva excepții. În acest interval se vor desfășura activități curente specifice finalului de an – arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte sau revizii ale sistemelor informatice. 

La Serviciul relaționare directă cu cetățenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul a fost 18 decembrie, iar prima zi lucrătoare va fi 4 ianuarie 2021, cu unele excepţii:

Direcția de Urbanism îşi întrerupe programul cu publicul din 21 decembrie. Acesta va fi reluat în 11 ianuarie. În această perioadă se suspendată și preluarea cererilor transmise online pentru eliberarea certificatelor de urbanism în regim de urgență.

Direcția clădiri terenuri și dotări diverse I Est. Biroul garaje, cimitire, coșerit și spații utilitare îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2020-04.01.2021, cu excepția Casieriei din Bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timișoara va fi:

  • 21.12.2020-24.12.2020 – între orele 08.30 şi 12.00
  • 25.12.2020-27.12.2020 – programul va fi suspendat
  • 28.12.2020-30.12.2020 – între orele 08.30 şi 12.00
  • 31.12.2020 – între orele 8.00 şi 09.00
  • 01.01.2021-03.01.2021– programul va fi suspendat
  • 04.01.2021-08.01.202 – între orele 08.30 şi 12.00.

În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256.433.211, în intervalul orar 08.30-16.00. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare din 4 ianuarie 2021.

Direcția de evidență a persoanelor. În perioada 21 decembrie 2020-2 ianuarie 2021, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate și Biroul Verificări Furnizări Date a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

Primiri cereri şi eliberări acte de identitate

  • 21, 23 decembrie: 8.30-13.00 și 14.00-16.00
  • 22 decembrie: 8.30-13.00 și 14.00-18.00
  • 24 decembrie: 8.30-14.00
  • 28, 30 decembrie: 8.30-13.00 și 14.00-16.00
  • 29 decembrie: 8.30-13.00 și 14.00-18.00
  • 31 decembrie: 8.30-14.00

În perioada 21 decembrie 2020-2 ianuarie 2021, Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă şi Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă vor funcționa după următorul program de lucru cu publicul:

Înregistrări naşteri:

  • 21, 23 decembrie și 28, 30 decembrie: 8.30-16.00
  • 22, 29 decembrie: 8.30-18.00
  • 24, 31 decembrie: 8.30-14.00

În intervalul 21-31 decembrie nu se vor înregistra căsătorii.

Înregistrări decese

  • 21, 23 decembrie și 28, 30 decembrie: 8.30-16.30
  • 22, 29 decembrie: 8.30-18.30
  • 24, 31 decembrie: 8.30-14.00
  • 25 decembrie: —–
  • 26 decembrie: 10.00-12.00
  • 1 ianuarie 2021: —–
  • 2 ianuarie 2021: 10.00-12.00

Eliberări certificate de stare civilă la cerere

  • 21 decembrie: 8.30-16.30
  • 22 decembrie: 8.30-18.00
  • 23-31 decembrie: —–

Transcrieri certificate de naştere/căsătorie/deces emise de autorităţile din străinătate. Înregistrări naşteri tardive. Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate

  • 21 decembrie: 8.30@16.30
  • 22 decembrie: 8.30-18.00
  • 23 – 31 decembrie: ——

Programul de lucru a Direcției Fiscale în perioada sărbătorilor de iarnă se regăsește aici.

Centrul de informare turistică va avea, între 21 decembrie și 4 ianuarie 2021, următorul program: de luni până joi, între orele 8 și 16. În zilele sărbătorilor legale – 25, 26, 27 decembrie şi 1,2, 3 ianuarie, programul va fi suspendat.