Profilul de personalitate – element cheie în mediul de afaceri

Ce este un profil de personalitate, cum afli ce caracteristici au persoanele cu care interacționezi și cum poți reuși să îți adaptezi stilul în funcție de comportamentul celui din fața ta– au fost doar câteva aspecte discutate la întâlnirea de aseară a membrilor Bizz.Club Timișoara.

Oameni de afaceri din Bizz.Club, dar și invitați au aflat în cadrul întâlnirii de marți seară cum poți să îți construiești o perspectivă de ansamblu asupra personalității cuiva. „Pentru a afla profilul de personalitate se aplică un test, iar persoana este încadrată în una din cele patru categorii. O persoană încadrată în categoria Dominant este fermă, orientată spre rezultate, o persoană încadrată în categoria Influentă este orientată spre oameni, iubește oamenii. Noi avem câte puțin din fiecare categorie, dar în funcție de procentajul obținut, una din cele patru este mai pronunțată”, a explicat Bogdan Băbălău-Maghiar, Country Manager la Xpand România.

Participanții au aflat cum își pot da seama în ce categorie se încadrează și cum pot interacționa astfel încât să obțină cele mai multe rezultate.  Idenificarea profilului de personalitate reprezintă un element cheie atât în relația cu potențiali investitori, cu clienți, cu viitori colaboratori, angajați și nu în ultimul rând, în cadrul întâlnirilor de networking. „M-am molipsit atât de tare de ceea ce înseamnă networking încât nu pot să scap de acest virus. Un lucru pe care l-am învățat din activitatea mea este că trebuie să fii cât mai aproape de persoana cu care interacționezi, să-i înțelegi tipul de personalitate și să te modelezi după el, iar în acest fel vei obține cele mai bune rezultate”, a mai specificat Bogdan Băbălău-Maghiar.

În cadrul întâlnirilor de seară organizate de Bizz.Club sunt prezentate și poveștile oamenilor de afaceri timișoreni. Pe lângă aceste lucruri, participanții învață cum să se prezinte în 60 de secunde, lucru esențial pentru orice antreprenor și cunoscut pe Wall Street drept „the elevator pitch”. „Cel mai tare feedback pe care l-am primit este de la o persoană care își dezvolta un start-up și care a mers la Apple și la Google pentru a obține finanțare. Și a obținut-o pentru că o prezentare scurtă și de impact mereu face diferența”, a spus Călin Iepure, CEO al clubului Bizz.Club, prezent la eveniment.

Bizz.Club România este un club puternic de business networking prezent în Cluj-Napoca, Arad, Iași Brașov și Ploiești, iar în Timișoara contectează de ani buni oameni de afaceri care se sprijină reciproc.