Edilul-șef al orașului Bocșa a ajuns la capătul răbdării cu societatea de apă și canal Aquacaraș, care ar fi generat deranj aproape pe fiecare stradă din oraș!
Eugen Cismăneanțu se plânge că ar fi cam pierdut timpul de pomană cu șefii de la Aquacaraș, că mai toate întâlnirile pe care le-a avut cu aceștia au rămas fără rezultat. „Eu am făcut nenumărate ședințe cu conducerile societății, pentru că discutăm deja de mai multe conduceri care s-au perindat la Aquacaraș. Cu fiecare din ele am avut întâlniri, discuții, le-am explica, le-am pus la dispoziție toate proiectele noastre de viitor în ideea de a nu le ajunge unele pe celelalte din urmă. În ceea ce privește acest proiect de apă și canalizare, au fost tot felul de minciuni, că nu le pot spune altfel și nici nu aș vrea să fiu diplomat când e vorba despre minciuni. Minciuni în care Aquacaraș a venit și s-a plâns, a spus că Primăria Orașului Bocșa nu eliberează avize, că nu colaborează, nu face, nu drege și așa mai departe. Sunt minciuni, pentru că noi am colaborat pe fiecare problemă și colaborăm în continuare, dar eu nu accept de la nimeni să își bată efectiv joc de orașul Bocșa”, a spus Cismăneanțu pentru expressdebanat.ro.
Edilul Bocșei susține că situația e dramatică și că nu mai e timp de pierdut. „În 2014 a existat finanțare europeană, s-a semnat contractul de lucrări, au început lucrările, dar la vremea respectivă Aquacaraș căuta soluții pentru refinanțarea acestui proiect unde societatea trebuia să pună aproximativ 6 milioane de euro, parte de cofinanțare. Noi, Primăria Orașului Bocșa, veneam și noi cu partea noastră de cofinanțare, ca și toate celelalte primării beneficiare ale acestui proiect. Primăria Bocșa a plătit în întregime această parte de cofinanțare, am eliberat avize de spargere. În 2015, Aquacaraș ne solicita avize de spargere după un proiect pe care noi tocmai îl încheiasem, tot pe fonduri europene, privind asfaltarea a 27 de străzi. Această corelare a fost făcută în anul 2013, dacă nu mă înșel, în martie 2013 s-a finalizat corelarea. Aquacaraș însă vine și face o modificare a studiului de fezabilitate, iar în 2015 ne certăm pe avize de spargere tocmai pe acele străzi pe care au solicitat modificarea studiului de fezabilitate, deci e incredibil ce se întâmplă. Lăsăm la o parte aceste lucruri, avizele de spargere se vor acorda pe aceste străzi, dar nu se poate lucra cu utilaje de 27 de tone, cum s-a întâmplat pe Strada Lugojului sau pe alte străzi unde au săpat la 6 metri, au distrus toată stradă. Noi am eliberat avize când ei prin proiect au prevăzut săpături manuale, foraje. Aquacaraș și constructorul nu au înțeles să își citească propriile documente, înțelegeți?!”, a mai spus Eugen Cismăneanțu.