Primăria Timișoara se digitalizează. A lansat o licitație pentru servicii de 3 milioane de lei.
Autoritățile doresc implementarea unui Sistem Informatic Geografic (GIS) care să poată fi folosit de întreaga administrație timișoreană. Se urmărește digitaizarea atât în interiorul instituției, cât și în relația cu cetățenii și cu alte instituții ale statului.
„Este necesară asigurarea unei baze de date actualizate continuu, moderne și unitare privind evidența imobilelor terenuri, construcții și rețele, care să permită vizualizarea tuturor informațiilor gestionate într-o colecție structurată de date, reprezentând o bază de date relațională în care dependențele complexe dintre date și/sau metadate să se regăsească într-un model al datelor propriu sistemului de centralizare”, se arată în motivarea investiției.
Datele geospațiale existente din Timișoara vor fi integrate în noua bază de date geospațiale a noului sistem informatic de tip GIS.
Contractul prevede 180 de zile pentru furnizarea de „Servicii de Cloud/Datacenter, Servicii de migrare pe altă platformă, Implementare de noi aplicații, Interconectare cu aplicații existente și Actualizare a Sistemului GIS al Primăriei Municipiului Timișoara”.
Firmele pot depune oferte până în 12 februarie.
Sursa foto: pexels.com