Primăria Timișoara, dispusă să plătească 600.000 euro pentru verificarea calității lucrărilor la infrastructura din oraș

Primăria Timișoara a lansat două licitații publice cu scopul de a găsi diriginți de șantier care să verifice calitatea lucrărilor la infrastructura din oraș. Municipalitatea este dispusă să plătească pentru aceste servicii peste 600.000 de euro.

Două licitații publice au fost lansate, în această săptămână, de Primăria Timișoara cu scopul achiziționării de servicii de asistență tehnică prin diriginți de șantier pentru execuția mai multor lucrări. Prima dintre licitații se referă la lucrările de reparații și întreținere ale străzilor, ale aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor și pasarelelor din Timișoara, precum și ale „infrastructurii intrainstituționale a municipalității”.

Serviciul de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier constă în verificarea realizării corecte a execuţiei lucrărilor de construcţie în conformitate cu caietul de sarcini, documentaţia tehnică a lucrării şi cu respectarea reglementărilor legale în vigoare.”, scrie în anunțul de participare la licitație. Potrivit reprezentanților Primăriei Timișoara, aceste lucrări de reparații sunt realizate de Direcția Generală Drumuri, Poduri, Pasaje și Rețele de Utilități a municipalității și este nevoie de externalizarea serviciului pentru că în cadrul direcției nu există suficient personal specializat să facă asta.

leader board 728 x 90 px

În cadrul direcţiei nu există suficient personal atestat ca diriginte de şantier în specialitatea de drumuri şi poduri, întrucât acest atestat îl pot obţine numai inginerii constructori cu specializarea de drumuri, poduri sau construcţii civile, ori la Serviciul de Drumuri şi Poduri, Utilităţi Hidrotehnice îşi desfăşoară activitatea şi ingineri cu altă specializare decât cele menţionate anterior. Prin achiziţionarea serviciului de asistenţă tehnică de specialitate s-a dorit asigurarea unei bune urmăriri şi verificări a lucrărilor, precum şi rezolvarea cu competenţă a unor probleme ce ar putea apare pe parcursul desfăşurării lucrărilor de întreţinere.”, mai aflăm din anunțul de participare la licitație.

Valoarea totală estimată a contractului este de 500.000 euro, cu TVA inclus, acesta urmând a fi încheiat pe o perioadă de patru ani. Termenul-limită pentru primirea ofertelor este data de 31 august.

De asemenea, Primăria Timișoara a mai lansat o licitație publică în această săptămână care se referă la achiziția de servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru execuția lucrărilor de „reparații și întreținere a imobilelor deținute sau aflate în administrarea municipiului Timișoara, a infrastructurii din incinta lor, eliberarea bunurilor rezultate din evacuări, precum și demolare imobile şi alte construcţii, manipulare, transport”.

Contractul ar urma să fie încheiat tot pe o perioadă de patru ani, iar valoarea estimată de către Primăria Timișoara este de 102.000 euro. Ofertele pot fi depuse până la data de 01 septembrie.