Primăria Timișoara are un nou site de prezentare cu informații despre activitatea direcțiilor din subordine, structurat și pe domenii precum educație, turism, afaceri, social sau taxe și impozite.
Atunci când intră pe pagina oficială de Internet a administrației timișorene, vizitatorii pot vedea imagini cu Piața Victoriei, Piața Unirii, Bastionul Theresia, Canalul Bega, dar și de la evenimente publice organizate în trecut în oraș.
Site-ul este structurat pe următoarele categorii: Administrație, Patrimoniu, Urbanism, Mobilitate, Mediu, Cultură Transparență, Comunitate și Anunțuri. Categoria „Patrimoniu” are mai multe secțiuni precum reabilitarea clădirilor istorice, restituirea imobilelor preluate de regimul comunist, situația revendicărilor, locuințe, terenuri pentru tineri. „Mobilitate” cuprinde strategia integrată de dezvoltare urbană 2020, dar și date cu privire la circulație și transport. La secțiunea „Transparență” sunt postate dispozițiile primarului, declarațiile de avere și de interese și informații despre dezbateri publice, licitații sau stadiul de rezolvare pentru cereri.
Vizitatorii au la dispoziție o secțiune pentru sesizări, în care pot reclama probleme din oraș, iar site-ul este prevăzut și cu un chat în care un asistent virtual răspunde întrebărilor care au legătură cu primăria. Pe site se regăsesc și premierele înregistrate, de-a lungul vremii, în orașul de pe Bega. Toate informațiile pot fi consultate în limbile română, engleză, franceză, germană, maghiară și italiană.
Site-ul se optimizează pe parcurs
Direcția pentru Evidența Persoanelor anunță că secțiunea aferentă informațiilor și formularelor privind starea de identitate și actele de identitate vor fi disponibile abia în câteva zile. „Până la migrarea tuturor datelor necesare funcționării în parametrii normali, pentru programări online vă rugăm să accesați evpers.primariatm.ro. Pentru programări telefonice vă rugăm să sunați la: 0747.777.666 – programări acte de identitate, 0751.999.888 – informații acte de identitate, 0757.079.410 –programări și informații privind înregistrarea deceselor. Pentru informații privind actele necesare vă rugăm să accesați arhiva.primariatm.ro/evpers/”, este anunțul direcției.
Versiunea anterioară a site-ului Primăriei Timișoara a fost realizată la începutul anilor 2000. A costat aproape 100 de mii de euro și a fost făcut de o firmă care s-a și ocupat anual de întreținerea sa. Crearea noului vizual face parte din contractul de mentenanță IT al administrației, care valorează aproximativ 80.000 de lei pe an.