De la 1 februarie, Direcția de Întreținere a Primăriei Reșița preia serviciul de salubrizare stradală, după ce municipalitatea nu a mai dorit să prelungească contractul cu societatea Brantner care încetează luna aceasta.
Administrația reșițeană a decis, la finalul anului trecut, să renunțe la contractul cu societatea Brantner. Acest lucru se va întâmpla din 31 ianuarie, data la care se încheie și contractul cu societatea care s-a ocupat până în prezent de serviciile de salubrizare stradală. De măturarea și curățenia străzilor, dar și de colectarea gunoiului de pe domeniul public, se va ocupa, de la 1 februarie, Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local Reșița.
Primăria Reșița s-a dotat corespunzător, explică primarul Ioan Popa, pentru a se putea ocupa singură, de acum înainte, de tot ceea ce ține de curățenia din oraș.
„Suntem pregătiți să preluăm acest serviciu. Colegii mei au fost în Olanda, în Germania, să ia utilajele necesare, suntem echipați cu tot ce trebuie. Personalul pe care l-a avut Supercom și l-a preluat Brantner îl vom prelua, probabil, în totalitate. Angajații vor fi preluați de Direcția de Întreținere a Patrimoniului. Având acești angajați, pe lângă cei pe care îi avem acum, suntem destul de maleabili, putem să-i folosim și în alte lucrări sau să aducem forțe suplimentare când este necesar. Sper să facem un serviciu mai bun decât a fost făcut până acum”, a precizat Ioan Popa.
Măsura ar urma să aducă economii la bugetul local. Potrivit estimărilor făcute de reprezentanții municipalității, serviciul va fi făcut cu 200.000 de lei pe lună. „Cu Supercom făceam curățenie pe 250.000 de lei, cu Brantner pe 350.000, oferta de licitație a fost la 480.000 de lei, și eu cred că noi îl vom face la 200.000 de lei”, a adăugat Popa.