Premieră în industria energetică: E.ON Energie România a lansat primul instrument inteligent de căutare pe eon.ro. Clienții vor primi răspunsuri prin intermediul AI Search E.ON.
AI Search permite acces simplu și rapid, 24/7, la toate informațiile de pe portal, ceea ce reprezintă o premieră pentru piața de energie din România. AI Search E.ON este funcțional din luna martie a acestui an și oferă răspunsuri complete generate cu inteligența artificială, folosind diverse modele de AI dezvoltate de platforma AzureOpenAI.
Astfel, informații legate de piața de energie electrică și gaze naturale, soluții energetice E.ON, măsuri de reducere a consumului de energie se pot obține adresând întrebări acestui instrument inteligent, fără a mai fi nevoie de căutarea informațiilor de către vizitatori în diferite secțiuni ale site-ul eon.ro.
„Continuăm efortul de digitalizare, pe care l-am început în urmă cu câțiva ani, pentru ca orice interacțiune a clienților cu noi să fie cât mai simplă și rapidă. AI Search E.ON este o premieră în relația cu clienții noștri, dar nu ne oprim aici, continuăm să ne dezvoltăm pe această zonă. Avem în pregătire al doilea instrument inteligent pentru platforma E.ON Myline care va oferi clienților răspunsuri personalizate”, declară Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
Prin utilizarea acestui instrument, timpul de accesare a informațiilor de către vizitatori a scăzut în medie de opt ori, de la 5 – 7 minute până la mai puțin de 30 de secunde, pentru majoritatea întrebărilor.
„A fost un efort considerabil al echipei interne de implementare, zeci de ore de antrenament, validare a modelelor de AI folosite, testare și îmbunătățiri continue ale capabilităților agentului AI de a genera răspunsuri cât mai corecte. Suntem mândri de rezultat și le mulțumesc colegilor implicați în proiect, au făcut o treabă excelentă”, spune Ioan Șandru, directorul general adjunct al E.ON Energie România.
În acest moment, 2,4 milioane de clienți au conturi active pe platforma E.ON Myline.