Povestea de sub mască, o campanie de conștientizare marca TM2023 care aproprie oamenii

Oamenii din domenii importante care au reușit să se adapteze acestui an dificil și care au devenit un exemplu pentru cei din jur vor fi modele care vor insufla inspirație într-o campanie a voluntarilor din cadrul Asociației Timișoara – Capitală Europeană a Culturii, care își propune să aproprie mai mult oamenii care empatizează și care au trecut prin schimbări de ordin economic, social și psihologic cauzate de pandemie.

Campania „Spune povestea ta de după mască” se va desfășura în mediul online pe pagina de Facebook a Asociației Timișoara 2021, unde săptămânal vor fi încărcate clipuri video cu poveștile reale ale oamenilor din diferite domenii precum: cultură, economie și educație, care vor împărtăși din experiența lor personală, din perspectiva discuțiilor legate de: izolare, distanțarea socială, pierderea locului de muncă, restricțiile privind călătoriile, creșterea sentimentului de anxietate și depresie. Mesajul pe care tinerii voluntari vor să îl transmită pune în prim-plan optimismul și puterea miraculoasă a cuvântului „împreună”.

„Vom întreba participanții care sunt metodele lor de gestionare a stresului, îi vom ruga să ne împărtășească câteva dintre experiențele lor din timpul pandemiei și îi vom încuraja să spună povestea lor de după mască. Prin aceste povești, ne dorim ca oamenii să se simtă încurajați, să înțeleagă că nu sunt singurii care au trecut prin momente dificile și să ia cele mai potrivite decizii pe mai departe.”, transmite Valeria Dobrojan, voluntar în cadrul campaniei.

Startul campaniei s-a dat din 1 decembrie, iar interviurile pot fi urmărite aici.