Poveste de Facebook sau realitate? Drama unei paciente care a născut la spitalul din Reșița, virală în mediul online!

untitled design set 970x90 px

Goană după like-uri sau o poveste tristă și marcantă a unei femei care a născut la Spitalul Județean de Urgență Reșița? Subiectele controversate care vizează unitatea medicală par să nu se mai oprească, iar Comisia de Disciplină nici bine nu închide un dosar, că-l deschide pe celălalt!

După ce a fost făcut public un articol în care o pacientă își descrie nașterea la Reșița ca fiind una de coșmar, reacțiile au urmat de îndată atât din partea cititorilor, cât și din partea personalului spitalului acuzat. „Deja am avut o discuție cu angajații spitalului. Astăzi voi da decizia de convocare a Comisiei de Disciplină și vor fi luate note de relații fiecăruia. Se va face un raport și voi lua măsurile necesare. Din câte informații am până acum, nu pare a fi deloc așa cum spune pacienta. Dar, după ce vor fi bine analizate lucrurile, ne vom pronunța. Doar de un lucru trebuie să țineți cont: acest pacient a venit acum și peste 10 minute a născut! Este greu de crezut că în așa scurt timp s-au putut întâmpla atâtea lucruri menționate de femeie. Sunt foarte bine informat. Trebuie să dăm fiecăruia dreptul de a-și prezenta punctul de vedere, astfel că vom chema pacienta la spital pentru a discuta cu ea. Așa este corect și echitabil. Nu putem asculta doar un punct de vedere, fiecare parte să-și spună punctul de vedere!”, explică Waldemar Murgu, managerul spitalului.

„Pot spune că am fost o mamă depresivă pe toată șederea în spital (5 zile) care a plâns în fiecare zi”, conform demamici.ro, este o scurtă descriere a perioadei în care femeia a fost internată, în plus transmite un mesaj celorlalte femei care urmează să nască: „Mămici, fiți curajoase și spuneți prin ce ați trecut, poate așa schimbăm ceva!”. Pacienta nu se plânge de doctori, ci de comportamentul infirmierelor și asistentelor pe care le acuză că au fost nepăsătoare față de nevoile pacientelor, că erau puse pe harță, jigniri și umilințe.

publicitate ziar expresb 1000x100

Waldemar Murgu, managerul spitalului, explică gravitatea faptei pacientei în cazul în care aceasta a dat informații false vizavi de modul în care a fost tratată la spitalul din Reșița. „Persoana care face acuzații și se dovedesc a fi false riscă să facă de la 3 luni la 6 ani de închisoare, conform Art. 259 din Codul Penal. Denunțare calomnioasă se numește infracțiunea. Noi nu avem nicio sesizare. Cum să luăm o măsură dacă nu există sesizări?! Am spus de fiecare dată să se facă sesizări la conducerea spitalului și astfel vom putea analiza și lua măsuri. Avem cutie pe care scrie Sesizări și Reclamații. Nicio sesizare nu a rămas nesoluționată sau fără răspuns. Tocmai pentru a rezolva problema până la capăt vom chema pacienta la spital!”.

Cu această ocazie, managerul Waldemar Murgu a hotărât ca pe viitor fiecare secție să aibă o cutie pentru sesizări sau reclamații, chiar și pe ușa de la intrarea în spital, actualmente cutia fiind plasată într-un singur loc: „Noi nu putem fi peste tot în același timp, să vedem toți angajații ce fac, de aceea îi rog să vină și să scrie!”.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/