Primăria Timișoara anunță că este în căutarea a șase manageri de cartier, o poziție nouă în administrația publică locală din România. Aceștia vor avea sarcina de a intermedia dialogul între cetățeni și instituție, astfel că trebuie să cunoască foarte bine problemele din zonă.
12 posturi au fost scoase la concurs de către Primăria Timișoara la începutul acestei săptămâni, dintre care șase sunt pentru manageri de cartier, o poziție nouă în administrația publică locală din România.
Potrivit reprezentanților instituției, pentru cele șase posturi de manageri de cartier scoase la concurs condițiile de studii și vechime în muncă sunt diverse. Astfel, pot fi absolvenți de științe administrative, economice, politice, sociologie, științe ale comunicării, istorie, studiul patrimoniului, arhitectură, urbanism, inginerie civilă, cu vechime în muncă între un an și șapte ani.
„Cei șase manageri de cartier pe care vrem să îi recrutăm vor face un altfel de administrație. Vor fi liantul între Primărie și problemele și inițiativele de schimbare ale celor care trăiesc, lucrează, au afaceri sau fac voluntariat în cartierele Timișoarei. Fiecare dintre cei șase va fi responsabil de câteva cartiere, le va cunoaște problemele, proiectele de dezvoltare, planurile urbanistice și va intermedia dialogul între cetățeni și diversele structuri ale primăriei. Va lucra cu Consiliile Consultative de Cartier, cu celelalte inițiative cetățenești specifice fiecărui cartier, cu școlile sau organizațiile culturale sau civice și va încuraja colaborarea între ele și voluntari. Va urmări implementarea proiectelor rezultate din procesul de bugetare participativă, dar și rezolvarea promptă a celor sesizate de cetățeni”, a declarat Dominic Fritz, primarul Timișoarei.
Pe lângă cele șase poziții de manageri de cartier, Primăria Timișoara a mai scos la concurs patru posturi în cadrul Serviciului Finanțări Nerambursabile, unul la Compartimentul Capitală Culturală și unul la Biroul Servicii Suport.
„Cei care vor ocupa cele patru posturi de la Serviciul Finanțări Nerambursabile vor lucra în domeniul proiectelor cu finanțări de la nivel național și european. Este un domeniu în care avem nevoie urgentă de noi colegi, mai ales că urmează noul Program Operațional Regional și fondurile din PNRR, adică surse financiare importante pe care ne bazăm în proiectele de dezvoltare ale orașului. Cei care vor câștiga concursul, vor gestiona proiectele cu fonduri europene aflate în implementare și vor lucra la propuneri de proiecte pentru atragerea de noi fonduri. Pentru toate posturile așteptăm alături de noi buni profesioniști, dornici să se implice în dezvoltarea Timișoarei”, au detaliat reprezentanții instituției.
Cei interesați își pot depune dosarul de concurs până în data de 18 aprilie. Descrierea fiecărui post poate fi găsită AICI!